vivio

Alla inlägg under april 2011

Av vivio - 20 april 2011 18:22

Japp, fortsätter på min svenska, men kunde inte låta bli att titta lite på facebook. 

Och gissa vad?

En kompis hade laddat upp denna video: (Det är INTE på henne)


Det roliga var att hon "stretchade" hennes nacke i början innan hon började sjunga. 

Men hon kanske behöver öva liiiiite mer på hennes sångröst...

Av vivio - 20 april 2011 16:44

When you think that everything is gonna fall apart, just look up and smile instead. 

Because it's not meant to think about "now." Just do it for the precious future. 

And do it with all your might, because your smile, it's your own power. 


Av vivio - 20 april 2011 15:32

Överlyckligt glad? 


Haha, tyckte synd om honom när han började gråta haha♥




Jag och Jesper gick och köpte pizza, minns inte vilken, men god var den i alla fall! (som tur var!)


Jesper visade mig "auto-tune the news" och jag garvade ihjäl mig! Det här är ett utav deras "avsnitt" 


sjukt roliga! 




ÄLSKAR DENNA:!

Av vivio - 20 april 2011 13:23

Nu är jag klar med låten och jaaa, den vart en aning skum, men ändå!


Haha, jag hade blixt på, sååå... men det är godis (typ snickers, mars och bountys)

 

Kanske ska fråga bror om vi kan gå och köpa pizza?

Av vivio - 20 april 2011 12:28

(Istället för "min födelsedag" eller vad det nu stod så bytte jag till: "Någon jag beundrar" istället.)


Någon jag beundrar, är Jenny. (http://fotografjennyeriksson.blogg.se/)

Hennes sätt att skriva, hennes sätt att ta massor med vackra bilder, är otroligt! 

Jag vet inte hur jag ska kunna förklara detta, men hon lyckas med att göra sina bilder och texter till vacker musik. Som man ej kan höra! (Det är svårt att förklara.)

Det är därför jag beundrar henne så, för att hon är fantastisk helt enkelt! 

Jag blir alltid så glad och rörd när jag läser dina texter och ser på dina bilder, för jag lyckas alltid fantisera och drömma mig bort.

Såå... fortsätt så! :)


Hon skriver också jättefina låtar!

Här är en utav de: 

(Det är så fina texter)

Av vivio - 20 april 2011 12:19

Japp, har gjort klart en uppgift på mitt steg än så länge, det tar ganska lång tid faktiskt!

Så jag tänkte ta en liten paus nu, eftersom jag känner att mitt huvud behöver vila lite. 


Men något jag blir glad över är när ni kommenterar så fina kommentarer! Tack! 

Jag blir alltid så glad, så det är positivt.

OCH inte nog med det, ni har jättefina bloggar dessutom! Så det ska ni vara stolta över! 


Egentligen har jag inte en sån stor lust att sitta inomhus och plugga, men nu har jag ju inget val eller hur? Det måste göras någon gång och bättre att göra klart det nu så slipper jag stressa i slutet av lovet!

 

Av vivio - 20 april 2011 11:05

Well, det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Men innerst inne visste jag att det skulle bli så här så det är väl lugnt...

Jag gick upp för ungefär en halvtimme sen och gjorde i princip ingenting innan jag satte på datorn.

Som sagt så har jag en pluggdag idag och om allt går som planerat så KANSKE jag hinner klart med steg 14 i svenska så jag har det klart.

Men bara kanske...

HIttade en bläckpenna imorse  och skrev "I LOVE YOU♥" På min hand? Eller snarare tumme (?)

Orkar inte ta kort på det eftersom kameran ligger där nere.

(fast jag måste ändå gå ner för att äta frukost)


Menmen, kommer väl blogga lite hit och dit idag bara för att ta några små raster så att jag inte blir alldeles tokig!♥

(För förra gången fick jag hjärnsläpp och då orkade jag inte tänkte någonting alls.)


Min "plugg" outfit: :)

(PS! Bilden är ganska gammal, men ungfär så ser jag väl ut)

   


Ha det gött nu!

 

Av vivio - 19 april 2011 22:11

Japp, har skrivit två verser och refrängen är klar, helt okej låt faktiskt, ganska lätt att spela men då kan man koncentrera sig på sin röst istället!

Menmen, imorgon ska jag upp ganska tidigt runt sju tror jag. 

För att imorgon är det PLUGGDAG. Eftersom jag har ganska mycket som jag måste hinna göra klart innan lovet tar slut, för sen är det inte så många veckor eller dagar kvar tills skolan tar slut och det blir sommarlov, och under sommarlovet kan man inte redovisa något! 

Så nu gäller det att lägga i en växel. 

Men Pauo hade lovat att skriva franskan så att det skulle vara överstökat. 


BTW; den är inte riktigt klar ännu.


Låten heter: "Beautiful as a red rose~" (Tror jag i alla fall, kan kolla sen)

Dock har jag inte tagit någon bild på någon "röd" ros, men jag har en på min konsert ros! (tog typ hundra bilder på den.)

Menmen... låtsas att det är den rosen, som låtens namn kommer ifrån, för det gör den... fast... den skulle varit röd. Men jag tittade faktiskt på den svartvita bilden för att få min inspiration till låten. 

(STRUNTSAMMA)

Nu måste jag i alla fall stänga av datorn och försöka sova, för jag känner att mina fötter behöver vila och jag har fått "växtningsvärk" i mitt smalben, som gör ONT.

 


Natti natt.♥


Ps! 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards