vivio

Alla inlägg den 23 april 2011

Av vivio - 23 april 2011 22:58

Nu är det dags att stänga av datorn och sova! 

Imorgon ska jag nog plugga eller något, så att jag får det klart!
Jag måste faktiskt erkänna att jag inte jobbat någonting med engelskan under lovet, vilket är verkligen är dåligt!

Så engelskan börjar göra mig en aning stressad faktiskt...

Menmen, får jobba med det imorgon iställlet.

Go'natt!

   

Av vivio - 23 april 2011 21:32

Tar godiset aldrig slut eller?

Jag blir en aning irriterad faktiskt, jag har ätit fett mycket godis och det tar ändå aldrig slut! 

Är fortfarande på mitt första påskägg och det verkar som om det aldrig tänker ta slut... O_O

Har typ ätit 1/4 utav allt, Hahaha!



Aja, just nu:

Christinas röst låter faktiskt lite som Rihannas här eller hur?: :)


Av vivio - 23 april 2011 21:18

Jag får nog vänta tills bror kan hjälpa mig med att spela in min musik, han har ju en studio. (en liten i alla fall) med en riktig mick, så att ja, ska nog vänta tills han kan göra det istället!

Hehe, det är sååå skönt att bara sjunga och spela, jag bryr mig inte om att jag låter falskt, det får väl folk tåla om de ska lyssna på vad jag sjunger. 



Försökte få med hela gitarren xD Men det gick sådär som ni kanske kan se?

Dessutom ser ja... arg ut? Med ögonen?

Försökte också peka på gitarren, där webkameran(skärmen på datorn) är eftersom den speglas.




 



Ett helt random kort, som jag bara tog för att ta... :)



 

Av vivio - 23 april 2011 20:26

Jepp! 

Nu är det dags för att spela gitarr, och ännu mer gitarr och sedan liiiite till! 

 

Av vivio - 23 april 2011 20:12



En mycket vacker låt, eller vad tycker ni?

Tycker att Christina har en underbar röst.


 





Jag ser otroligt liten ut på den här bilden, än vad jag brukar göra!

Eller hur? Eller... vadt tycker ni? Själv tycker jag att jag ser ut att gå i 5:an eller 4:an igen xD   

Av vivio - 23 april 2011 19:14

Testade med att byta hårfärg i photoshop för första gången som gick.. sådär xD

(Failade..)



Menmen (Garvar fortfarande)

med lite MER övning så kanske jag kan bli ännu bättre? ;) 

Just denna gång gjorde jag det för hand (det var faktiskt ganska svårt om jag ska vara ärlig!)

   



Av vivio - 23 april 2011 18:50

Hejhej, för alla er som undrat vart jag tog vägen igår så började jag på ett 1000 bitars pussel! 


Det tog mig fett lång tid att vända alla åt rätt håll. x'D

Har inte rört det idag faktiskt, men ska göra det sen ikväll. (Tror jag)

     


Så här ska pusslet se ut i slutet:
   


(Ledsen för suddig bild. Men ganska svårt är det!)


------------------------------------------------------------



Idag hann jag inte blogga förräns nu eftersom direkt efter jag vaknat var det bara att duscha äta något snabbt för att sedan åka ut till mina kusiner på deras landställe. 

Vi åt god påskmat såklart och pratade om massor! Tog en jätte skön promenad runt också (Som vi brukar göra för att få tiden att gå) 

Så det var skönt, och dessutom så fick man träffa några andra från släkten också. (från pappas sida.)

Men imorse när jag kom ner blev jag ganska förvånad... för där låg det:

      

Och sen när jag öppnade det... :o

(Ledsen för suddig bild, hade lite bråttom)

 

Massor med godis och 500 kronor! Så nu kan man ju säga att man är rik igen? ^^ Hehe-

  

 

----------------------------------------------------------------


Sen när man kom fram till kusinerna så fick man massor med godis!


(Det var mörkt i mitt rum, så det vart blixt, haha)    


Och sen så fick man: 


 


Vad ligger där i?


 

Jo något läppglans som tydligen luktade citron! Så nu kommer nog min läpparna glänsa OCH lukta citron? Haha!

Jesper fick en ganska häftig tandborste, med glitter i (så att om man vände den uppochner så åkte glittret ner) och så var det en anka i den!

Och om man tryckte på en knapp så började den blinka (väldigt starkt) i tre minuter, och under den tiden så ska man borsta tänderna. När den slutar blinka så är det dags att sluta. xD

(Förlåt för långt inlägg!)

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards