vivio

Alla inlägg den 12 april 2011

Av vivio - 12 april 2011 21:43

Japp, nu är det dags att sova för min del i alla fall, vad ska ni göra då?

Imorgon är det en tråkig skoldag igen. Men jag ska redovisa en muntlig del för matten! Så jag blir klar med den, har liksom puttat upp det så många gånger bara för att jaa... har inte vågat, eftersom jag tycker Per är lite läääskig...!


Titta, hittade massor med GAMLA bilder på mig!

   


Kanske ska ha på mig min lolita någon dag på skolan?

Eller vad tycker ni? :)            

Av vivio - 12 april 2011 20:00

Just nu tittar man runt lite på internet för att hitta några kläder man vill ha, letar efter något som jag kan ha på sommaren eftersom ja, det kommer säkert bli så varmt som det var förra året och då är det ju bra med lite somrigare kläder än vad jag har. 


Funderar på om jag kanske ska köpa en klänning till sommaren? INte likt mig i vanliga fall, men kanske... det beror nog på om jag hittar någon snygg, OCH om den passar mig, brukar nämligen inte passa i klänningar.


 

Av vivio - 12 april 2011 18:47

"No time for us"

Har jag äntligen lärt mig på gitarr, dock sjunger jag inte så fint, eftersom jag är täppt i näsan. 

Haha.

har också lärt mig "17 år" av Veronica Maggio

Av vivio - 12 april 2011 18:12

Podcast (som jag tror det stavas) är episoder i princip som man kan ladda ner från  itunes gratis. Jag brukar göra det, några fler? 

Men i alla fall, ungefär som radio är det! 

Så idag pratade Tobias, Ella och jag om att faktiskt göra en! Så nu börjar jag bli en aning taggad till att göra det! Men sen blir det bara lite svårt att ladda upp det sen, eftersom jag tror inte att någon av oss vet hur man gör.

Men såklart kommer detta bli på engelska.

Eftersom vi alla tre är i samma engelskagrupp och jag älskar Tobias brittiska uttal medan Ella blir tokig!

Så... vad tycker ni om den idéen? Låter det bra eller dåligt?


Jag är i alla fall besatt utav att fortsätta med min "fluffy animals" och ja, lovade nästan de att jag skulle en skriva en sång om "fluffy animals" för jag tjatade så när vi satt och pratade engelska idag. 

Som sagt, det är faktiskt grymt bra att sätta sig ner och prata så. Man lär sig av varandra och så är det kul att testa något nytt istället för att man bara ska sitta och prata svenska hela tiden.


Men idag kändes det faktiskt som en klockren måndagsdag om jag ska vara ärlig! Även fast det var tisdag. 

Låten tyckte jag passade in eftersom vädret just nu, det är väl sådär... så den var skön och mysig att lyssna till.



PS! Jag har ÄNTLIGEN fått tilll BARREACKORDEN på gitarr nu! Så gissa om jag är glad!? ÄNTLIGEN! 

GLAAAAAAAD.


Av vivio - 12 april 2011 18:01

Det blev inte av idag (att åka till farsta med andra ord) de kunde tydligen inte. 

Men idag så är det så att de nya sexorna kommer till skolan för att få lite information om skolan (från eleverna!)

Jag skulle gärnat vilja stå och prata, men de lottade ut vilka som skulle göra det så att... det blev helt enkelt inte jag. 

Aja, stannade kvar en liten stund efter skolan egentligen hade slutat med Ella så att hon slapp vara där själv så länge, men imorgon så måste jag nog stanna kvar en stund också. Eftersom jag tänkte jobba kurs då. Så då kanske jag drar hem vid fyra. 

Imorgon ska man också ha genrep (?) inför torsdagen, för gissa vad som händer då?
JO, KONSERT.

Jag är väl inte så nervös, eller jo, kanske lite, men inte mycket, det går säkert jätte bra. Känns dock inte som om jag ska ha konsert snart menmen...


Hur har ni haft det då?
(Funderar på att göra en ny header! Fast som vanligt har jag inga roliga bilder)


       


Skulle testa en sak med min kamera när jag var i Frankrike.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards