vivio

Alla inlägg den 11 april 2011

Av vivio - 11 april 2011 20:40

Det börjar väl bli ganska sent och jag har suttit vid datorn ganska länge, ska nog packa ihop alla skolsaker och så och läsa något kanske så att jag somnar tidigt idag. För imorgon har jag bestämt mig för att gå till skolan, kan också bero på att (som ni redan vet) några kompisar och jag skulle till farsta. (Men bara kanske)'



en gammal bild, men söt, eller hur?

       

Av vivio - 11 april 2011 17:32

Tittade nyss lite på statistiken från 2010 som var sådär, men såg att på en dag hade jag tydligen haft 68 besökare! Nästan 70!

Ganska häftigt egentligen.


Menmen, vill träna idag, men vet att jag inte får, och dessutom så orkar jag väl inte.. men i alla fall!

Vad gör ni?

 


Ibland saknar man faktiskt vintern, men bara lite..

dock är jag väldigt glad att det är sommar nu! Eller snart ..

Av vivio - 11 april 2011 14:55

The faint scent of tears
On my rain soaked cheeks
The warm look on the face
Of travelers...

The music from our childhood
Faintly echoes in the background
The memories I hopelessly try to remember
Wander aimlessly

But with these tiny wings, launched by my dreams
Over distant oceans and skies
We'll soar together
To a place where memories never fade

You light up the way for me
In the darkness of night
Oh, that warm look
On your face
I miss you so much...♥


 

Av vivio - 11 april 2011 14:30

Stannade hemma idag för att jag mådde dåligt, kanske ska gå till skolan imorgon , eller jag måste väl snarare, eftersom några kompisar och jag ska dra till farsta för att gå och handla massa somrigakläder i guess. 

Det ska väl bli kul!

Men jag tror inte jag får gå och träna ikväll, vilket inte är lika kul, det är ju gropträning idag.


Har pluggat lite, har inte ätit lunch ännu (Men jag är seriöst inte hungrig)

Det börjar bli så varmt ute nu, så jag kunde inte sova inatt, kan bero på att jag hade för mycket kläder på mig?
Menmnen, nog om det.

Hur har det gått för er idag då? Gick skolan bra?


På torsdag så har jag pianokonsert, unga musikanter tror jag den hette (?) 

Är inte särskilt nervös, för jag är för trött i huvudet för att vara det.

Hahahaha.

Men det går säkert jätte bra i alla fall, men jag missar både småtjejerna och min egen träning. (IGEN.)

   

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards