vivio

Alla inlägg den 20 april 2011

Av vivio - 20 april 2011 22:59

Nu ska jag stänga av, såg på en film på tv som gick på kanal 6 alldeles nyss, handlade om några svarta stenar som kunde förgöra världen (om jag minns rätt?)

Och då var en skådespelare "Jet li" med. (Tittade på eftertexten) 


Men som sagt, ska sova nu, och inatt kommer jag nog sova gott eftersom jag hade 17 läsare idag! Det är mycket för mig!

Tack så mycket!


Det här är en gammal bild, men den får duga! 

Natti natt♥


          

Av vivio - 20 april 2011 20:34

Ska nog gå ut och sätta mig vid TV:en en stund eftersom mamma, pappa och jesper gick på en promenad, jag orkade tyvärr inte gå... dessutom så är jag faktiskt snart klar med svenskan så det känns skönt! 

Kommer nog inte skriva klart den idag, antagligen imorgon. 


Juste! Imorgon har bror spelning i brandbergen (centrumet) så då tänker jag åka dit för att lyssna. Ska bli kul! 

Han skulle tydligen sjunga egna låtar, och han fick en halvtimme uppe på scenen, det tyckte jag var roligt! 

Menmen, så jag kommer nog spendera en ganska stor del utav min dag i brandbergen imorgon. :o


Sen när man kommer hem därifrån så ska man plugga (skriva klart svenskan och kanske göra klart diagnosen i matten.)

Menmen, nu ska jag ut till tv:en och glo i min ensamhet!  

(Tror jag kommer skriva ett inlägg innan jag ska sova.)


Nu är det påsk/vår!? :) ♥

 


 


Haha, tycker jag ser lagom glad ut? ;o


(Seriöst, alla bilder jag tar på mig så ser jag ju tjock ut. ;_;)

Av vivio - 20 april 2011 18:54

Vem hade trott att k-on låtarna var sååå svåra att spela?


Visst ser det inte sååå svårt ut när de spelar?

Eller spelar och spelar då, men hittade ingen annan vid. 



Den här "endingen" tycker jag nog bäst om faktiskt. :)

Av vivio - 20 april 2011 18:22

Japp, fortsätter på min svenska, men kunde inte låta bli att titta lite på facebook. 

Och gissa vad?

En kompis hade laddat upp denna video: (Det är INTE på henne)


Det roliga var att hon "stretchade" hennes nacke i början innan hon började sjunga. 

Men hon kanske behöver öva liiiiite mer på hennes sångröst...

Av vivio - 20 april 2011 16:44

When you think that everything is gonna fall apart, just look up and smile instead. 

Because it's not meant to think about "now." Just do it for the precious future. 

And do it with all your might, because your smile, it's your own power. 


Av vivio - 20 april 2011 15:32

Överlyckligt glad? 


Haha, tyckte synd om honom när han började gråta haha♥




Jag och Jesper gick och köpte pizza, minns inte vilken, men god var den i alla fall! (som tur var!)


Jesper visade mig "auto-tune the news" och jag garvade ihjäl mig! Det här är ett utav deras "avsnitt" 


sjukt roliga! 




ÄLSKAR DENNA:!

Av vivio - 20 april 2011 13:23

Nu är jag klar med låten och jaaa, den vart en aning skum, men ändå!


Haha, jag hade blixt på, sååå... men det är godis (typ snickers, mars och bountys)

 

Kanske ska fråga bror om vi kan gå och köpa pizza?

Av vivio - 20 april 2011 12:28

(Istället för "min födelsedag" eller vad det nu stod så bytte jag till: "Någon jag beundrar" istället.)


Någon jag beundrar, är Jenny. (http://fotografjennyeriksson.blogg.se/)

Hennes sätt att skriva, hennes sätt att ta massor med vackra bilder, är otroligt! 

Jag vet inte hur jag ska kunna förklara detta, men hon lyckas med att göra sina bilder och texter till vacker musik. Som man ej kan höra! (Det är svårt att förklara.)

Det är därför jag beundrar henne så, för att hon är fantastisk helt enkelt! 

Jag blir alltid så glad och rörd när jag läser dina texter och ser på dina bilder, för jag lyckas alltid fantisera och drömma mig bort.

Såå... fortsätt så! :)


Hon skriver också jättefina låtar!

Här är en utav de: 

(Det är så fina texter)

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards