vivio

Alla inlägg den 2 april 2011

Av vivio - 2 april 2011 16:21

NU ska man tydligen iväg till mormor och morfar, så jag kommer inte kunna blogga på ett tag, men jaja. 

Måste fråga mamma sedan om hon kan fylla på min mobil med pengar!

För de är snart slut, har typ 3 kronor kvar, om inte mindre!


ses.<3

 

gammal bild!

Av vivio - 2 april 2011 14:57

Funderar på vad jag ska göra.

Vid fem ska vi vara hos mormor och morfar för att äta middag.. orkar inte, men måste tydligen.


Egentligen bör man plugga, men jag orkar inte, är för trött i huvudet.

Nu vill man ju bara titta på massa skräckfilmer! :)

Jag vill se när det är mörkt, fett keeeul. 


Ska kanske se på Vampire Diaries, eftersom Alicia tjatar så att den är så bra, tycker den är helt okej faktiskt! :)<3

 


skum bild..

Av vivio - 2 april 2011 14:11

Kom nyss hem från Andrea! (http://ajjans.blogg.se/)

Sjukt kul. :)

Det var Andrea, jag,

Louise (http://louisesnall.blogg.se/) Elin (http://hemmingberg.blogg.se/) Och Angelina. :)


Vi såg på skräckfilmer. Trodde de skulle vara läskigare men det var de inte!

Rekommenderar de filmerna faktiskt.


Den här filmen "När lammet tystnar" tyckte jag faktiskt om. Inte så mycket skräck faktiskt, var mer detektiv i guess... men men, det var så jag upplevde den. Som sagt, tycker faktiskt om den. :o

(15 årsgräns!) 

HIttade ingen bra bild..

Den handlade om en tjej som skulle utreda ett fall. Men hon var tvungen att gå och fråga en doktor (SOm satt inspärrad) om hjälp. Problemet var bara att han var en kannibal. 

(Försökte inte spoila så mycket..)




Nästa film "Children of the corn 2" En gammal film, helt okej, effekterna var väl sådär.. och den var ganska konstig...

En film för de som ja... tycker om skumma filmer i guess. Den var inte så läskig som jag trodde! :)

Men om du är lättskrämd så ska du nog inte se den, men iaf, om jag ska vara kortfattig så handlade den om Barn som dödat sina föräldrar och avgudade något monster i ett majsfält.

(Corn =Majs)

Som sagt så tyckte jag den itne var så läskig. 

 


(15 årsgräns!)


Det var väl det. Hoppas jag inte spoilade filmerna för er. 

Säg till om ni inte fattade vad jag skrev! (orkar inte läsa igenom det..)


  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards