vivio

Alla inlägg den 1 april 2011

Av vivio - 1 april 2011 16:18

     


De två första var från promenaden med bror i torsdags (Tog flera, men min kamera är lite skum och vill inte ladda upp de.) 

Men jag laddar upp de sen någongång... men nu måste jag fortsätta att packa eftersom jag ska typ vara där snart och jag är inte ens klar ännu. xD


Ciao? :)<3

Av vivio - 1 april 2011 15:59

Har ni lurat någon idag då? :)

Kom hem för ett litet tag sedan. Känner mig stolt idag eftersom jag redovisade 2 steg! 

Jag började på 20 den här terminen och gissa vad? har bara tio kvar! 

Känns faktiskt grymt skönt och ni börjar jag ligga i fas. Ska komma iväg och redovisa saker på måndag också så då kanske jag kommer ligga före. Men vi får se! Önskar att jag låg före min terminsplan... men det gör jag inte. 


Aja, nu har jag börjat packa lite smått till Andrea :)

Vi ska ha en filmkväll med några från gymnastiken. Kul kul!

Undrar vad det blir för film, om det blir skräck så kommer jag nog.. ja, dö?

Nejmen, den här dagen har varit ganska lyckad än så länge. 

Så jag är väl hyfsat glad fortfarande. Men trött!


UNdrar vad jag ska packa med mig :o 

Tror nog jag ska ta med mig min kamera eller något, bara för att. :)


(Den är inkopplad nu, så det blir bilder i nästa inlägg!)

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards