vivio

Alla inlägg den 18 april 2011

Av vivio - 18 april 2011 23:03

Tänkte inte på att klockan redan är över 11! 

Så jag tänkte säga godnatt med det här inlägget faktiskt!

Imorgon så kommer Louise, Elin och jag åka till farsta, så det ska väl bli kul eller hur? 

Tror inte det blir något inlägg innan det på morgonen, men efter blir det säkert eftersom jag måste ju lägga upp bild på det jag köpt! (måste och måste..)

Hade tänkt satsa på shorts, linnen, tights och kanske någon sommarklänning? Eller en t-shirt, ja, sommar ska det vara i alla fall!

HOppas ni kommer sova sött!

Godnatt♥

(Hittade ingen roligare bild)

 

Av vivio - 18 april 2011 21:44

Just nu lyssnar jag på musik.



Tycker inte hon ska sjunga "poppiga" låtar, eftersom hon har en sån klar jazz röst!

Hon ska ägna sig åt JAZZ. Inte pop. För det passar inte hennes röst.


Eller vad tycker ni?



Men i alla fall, just nu lyssnar jag på train och mando diao.

Av vivio - 18 april 2011 21:10

Älsklingen gick nyss hem, så nu har jag väl en aning tråkigt.

Menmen, såg att jag fick ett svar! 

Jenny använde tydligen en nikon d300!

(bilden när från google)
   


Ser ganska cool ut faktiskt, kanske något man kan drömma om?


Imorgon så skulle Elin och jag (kanske Louise) dra till farsta! För att handla sommarkläder och allt det där. Ska faktiskt bli ganska kul eftersom jag har behövt åka och handla nya kläder i MINST flera månader.


Åt nyss en liten yoghurt, men nu mumsar jag på en liten bounty (stavning) 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards