vivio

Alla inlägg den 27 april 2011

Av vivio - 27 april 2011 20:45

Lyssnar på "the ready set" 

Ett helt okej band faktiskt. (: 

Har skrivit klart steg 14 i engelska nu. ♥ Så det är man väl en aning glad över faktiskt (JAg tror i alla fall att jag är klar, kanske hinner redovisa det imorgon på min rast efter bilden, om inte jag hinner bli klar innan bg:n... aja, vi får se! Annars får jag redovisa på fredag. (:


Jag känner att jag har bildbrist, vet att jag borde gå ut och ta fler bilder, men jag har varit en aning lat och instängd på sistone, ska börja gå ut mer! 

Fast jag är så trött efter skolan.. och så tränar jag så mycket... 

Men imorgon kommer jag inte kunna blogga någonting alls faktiskt, eftersom jag ska spela piano, och sen ska jag faktiskt åka in till stan typ och träna inför uppvisningen som är den 7 maj. 

Då fyller Filip också år! :)

Men den 2 maj så fyller brorsan år så man måste iväg på fredag för att handla några saker, eftersom ja, det känns elakt annars! 

Vet inte riktigt ännu vad jag ska köpa till bror, men jag får hitta på något, och Filip, han får väl bara något random. x)


 

Av vivio - 27 april 2011 19:24

Jag orkade itne läsa ut boken "property" av Valerie Martin eftersom jag inte läst den på länge och då har jag glömt en hel del, så jag tog en bok som jag läse i fyran eller femman istället!

Maisie Dobbs, en bok jag verkligen VERKLIGEN rekommenderar, mycket sorgilig, mycket vacker och helt enkelt fantastisk.. Men det tar en stund innan man kommer in i den, eftersom berättelsen hoppar mellan tid och rum. 

tänk er att jag fortfarande kommer ihåg den? Och kan skriva om den?

Det tyckte jag var ganska kul faktiskt, men nu ska jag fortsätta skriva! Så är jag snart klar med steg 14 i engelska! 


Men nu ska jag äta! 

(Sen middag, vet!)

Av vivio - 27 april 2011 19:24

Jag orkade itne läsa ut boken "property" av Valerie Martin eftersom jag inte läst den på länge och då har jag glömt en hel del, så jag tog en bok som jag läse i fyran eller femman istället!

Maisie Dobbs, en bok jag verkligen VERKLIGEN rekommenderar, mycket sorgilig, mycket vacker och helt enkelt fantastisk.. Men det tar en stund innan man kommer in i den, eftersom berättelsen hoppar mellan tid och rum. 

Av vivio - 27 april 2011 17:44

Ne nu struntar jag i om jag har ont i huvudet, nu är det dags att plugga en stund!

För jag har inte gjort det idag, har ju haft bild hela dagen, och dessutom ska jag ha bild imorgon. 

Och så missade jag matten idag, det tyckte jag var cp, eftersom jag tycker om mina matte kp:en eftersom jag har Per och Per är bra. 

 

Av vivio - 27 april 2011 17:12

Vad ska man göra?

Jag är trött, behöver egentligen öva på piano, är sugen på sushi och... är bara allmänt trött?

Idag har man haft bild hela dagen, vilket var väl kul, fast hatar våran bildlärare. Jobbig? Elak? Ond? Ser ut som ett päron? Ja, då har ni hittat rätt!

Nejmen seriöst, hon gick till alla bord utom där jag och mina kompisar satt, och sen när hon stod vid bordet bredvid så försökte vi fråga henne något, men då sa hon bara nej, jag tänker inte svara på era frågor eftersom jag inte är vid erat bord.

Så man fick ju den BÄSTAA* hjälpen någonsin.... .___.

     


gammal bild

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards