vivio

Alla inlägg den 19 april 2011

Av vivio - 19 april 2011 22:11

Japp, har skrivit två verser och refrängen är klar, helt okej låt faktiskt, ganska lätt att spela men då kan man koncentrera sig på sin röst istället!

Menmen, imorgon ska jag upp ganska tidigt runt sju tror jag. 

För att imorgon är det PLUGGDAG. Eftersom jag har ganska mycket som jag måste hinna göra klart innan lovet tar slut, för sen är det inte så många veckor eller dagar kvar tills skolan tar slut och det blir sommarlov, och under sommarlovet kan man inte redovisa något! 

Så nu gäller det att lägga i en växel. 

Men Pauo hade lovat att skriva franskan så att det skulle vara överstökat. 


BTW; den är inte riktigt klar ännu.


Låten heter: "Beautiful as a red rose~" (Tror jag i alla fall, kan kolla sen)

Dock har jag inte tagit någon bild på någon "röd" ros, men jag har en på min konsert ros! (tog typ hundra bilder på den.)

Menmen... låtsas att det är den rosen, som låtens namn kommer ifrån, för det gör den... fast... den skulle varit röd. Men jag tittade faktiskt på den svartvita bilden för att få min inspiration till låten. 

(STRUNTSAMMA)

Nu måste jag i alla fall stänga av datorn och försöka sova, för jag känner att mina fötter behöver vila och jag har fått "växtningsvärk" i mitt smalben, som gör ONT.

 


Natti natt.♥


Ps! 

TV!

Av vivio - 19 april 2011 21:12

Just nu tittar jag på tv (det är reklam) på house, älskar det programmet, för det är så asm. :3 

Men i alla fall, det handlar om en tjej som har fått något skumt men hon bloggar hela tiden, visst det är okej, men det kanske går lite överstyr när hon bloggar om ALLT och ALLA.

Eller vad tycker ni?

När hon ligger på sjukhuset så sitter hon liksom och bloggar om det, varje sekund. Skumt... 

Inte ens jag gör det. 

Eller gör jag?... 


En bild på mig efter konserten, Klänningen fick jag låna från Elin (W)

Och rosen... fick jag på konserten. 

Fin? :)

 

Av vivio - 19 april 2011 18:57

Kanske? 

Mamma tittade i en tidning, och där, i slutet så stod hans namn! 

Men man kan ju förstå det liiiite eftersom han har en spelning i brandbergen på torsdag (som jag tänker gå och titta på, bara för att vara social)

Och så stod hans namn där i mitten utav andra namn (ungefär) Så det tyckte jag var roligt, det var andra som också skulle spela så det ska bli kul att lyssna på!

 

Btw: det dåliga med nagellack är nog när man ska spela gitarr xD

Av vivio - 19 april 2011 18:44

Japp! 

Tyckte det började bli en aning kallt att sitta ute så jag gick in. 

Men jag målade naglar i alla fall! De vart svarta. Passade ju bra till mitt linne? Haha. :) 

Nejmen, det var längesen som jag hade nagellack och en utav anledningarna är pianot, eftersom man måste ha korta naglar. Men nu tänkte jag passa på att ha hyfsat långa (inte för korta) med nagellack! Känns konstigt, men det får man leva med! 

Snyggt blev det!


Rosen jag fick efter jag spelat på konserten. :)

Den var rosa om ni undrar 

 

Av vivio - 19 april 2011 17:37

Japp! 

NU ska jag fixa något kallt och gott att dricka, ta ut en filt och sen lägga mig ute på altanen och bara njuta utav värmen.

Ska fråga om jag får låna brorsans solglasögon också    

(BTW! Strunta i att jag ser tjock ut :o Såg det först nu. :/ Menmen, man får väl bjuda på sig själv!)



Egentligen så ska jag har det vita linnet från gina under, men jag orkade inte sätta på mig det, dessutom så... äsch struntsamma!


Men nu ska jag ut!

 

Av vivio - 19 april 2011 17:12

Idag hade man en jätte rolig dag med Elin och Louise! 

Vi var i farsta och vi kom dit runt 12 och NU är jag hemma i alla fall. 

Vi gick runt där i minst fyra timmar! Ganska sjukt... men roligt! ;)

Kom hem med lite nya kläder faktiskt (stolt?) Som jag snart ska byta om till och sätta mig ute på balkongen och dricka något kallt? För jag är ganska törstig faktiskt. 

Det kostade inte så mycket, allt var väl runt 100 kanske, eller mer... menmen, inte mina pengar!


Kan ni gissa vad som ligger här i? :o

(Det är 2 påsar från H&M, en påse från bikbok och så en från gina )

    

Jo...

 

Första linnet är från H&M

Andra är från gina

Shortsen H&M

tightsen är från bikbok. :)


(Närbild.)

75.50 :D

 

99:- (Om jag minns rätt)

 

99:- tror jag x)  


99:- ^^

 


Tycks? 

Nejmen nu så ska jag byta om till shortsen och "bring me luck" linnet!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards