vivio

Direktlänk till inlägg 24 september 2011

Talang, antingen så har man det, eller så har man inte det!

Av vivio - 24 september 2011 14:54



Anna Graceman!

att vara 11år, men ändå ha en sådan kraftfull röst, är något som man bara inte kan sluta tro på att det faktiskt är sant! 

Får sånna rysningen när jag lyssnar på den här låten, helt otrolig röst. Verkligen! 


Skulle gå och köpa biljetter till hennes konsert direkt! 


Glada nyheter på köpet! 
Mitt busskort är funnet, tack så hemskt mycket! :)

Mådde jättedåligt för att man tappat det.
Men nu när det är i tryggt förvar så är man glad och pigg igen!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vivio - 18 oktober 2011 19:26

www.grodkungen.bloggplatsen.se                                               ...

Av vivio - 17 oktober 2011 19:57


Oh, my head is spinning around, feels just like as if I have a whirlwind in my head.  And that's not all, I still need to study! All this.. studying drives me crazy! And I'm training so many times too, I don't have time to breath between all of my ...

Av vivio - 14 oktober 2011 22:14


Allting känns fel, igen. Konstigt Hanna? Nej. Istället för att gå upp för trappan, så går man ner, och eftersom jag försöker att ta mig upp själv går det inte så bra, för att dra upp sig själv när man väger 1000000kg är ganska tungt.    It do...

Av vivio - 11 oktober 2011 15:09

Tjohej!  Idag har man varit hemma, för sedan vid kvart över nio så drog man till doktorn, jahapp.  Men har pluggat hemma resten av dagen och det var faktiskt ganska skönt, eftersom mina fötter är svullna och det kliar överallt -.- (har fått typ.....

Av vivio - 8 oktober 2011 15:41

SEG UPDATE! Men jag har ingen tid, eller typ liv för den delen.  Aja, just nnu tittar jag på ett tv-program på kanal 5. Ganska intressant faktiskt... handlar om någon sorts "furry-kultur."  Blir ett kort och stressigt inlägg, orkar inte blogg...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards