vivio

Alla inlägg under december 2010

Av vivio - 31 december 2010 23:09

Ska gå ner och rita med bror.

Och det här kommer antagligen bli sista inlägget 2010. Så jag hoppas att ni kommer ha en underbar kväll och en fin start på 2011!

Jag önskar er det bästa av det bästa mina läsare och tack för att ni följer mig och ser vad jag gör för skumma saker varje dag. 

Och så hoppas jag att ni får en underbar kväll oavsett hur ni ska fira det! 

Men nu så måste jag kila, bror min väntar och min sista stund på 2010 är snart slut. 

Tack för allt.<3 

Bloggar typ 2011 eller något.<333!!! 

(brors elgitarr)        

Av vivio - 31 december 2010 22:41

Om ni undrar vart jag har köpt den där svarta tröjan jag har på bilden så köpte jag den på hm (herr avdelningen.) :3 visst är jag duktig? Köpte den när jag var med Leia tror ja.

JAG TÄNKER RITA! :D <3 och försöka göra något med den skumma energin jag fick helt random. Tror det var pga julmusten jag drack. eller gitarr spelandet, eller så var det bilderna :D Eller älsklingen för han är underbar<3

Eller Leia kan det ju också vara O_O<3 Eller Ella? :D Eller... armani, michelle, Belinda? (stavnign? D:) 

Av vivio - 31 december 2010 22:35

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. cp.

RAAAWR! 

Jag känner mig så über och skum att jag la upp de bilder som jag flummade med.

Haha GAWD! Jag ruffsade till håret på vissa bilder, hade borsten bredvid så det var lätt att reda ut. xD

Men LOL! 

Hanna har seriöst tråkigt! Och 2010 börjar ta slut! Så jag måste göra något galet först. *wwwww*<3 (spam)

Man måste ju våga bjuda lite på sig själv. HAHAHAHAHA © x'D


                          

Av vivio - 31 december 2010 21:25

Åt nyss mat för typ en timme sen. (okej, det var för ett tag sedan då!)

Men ska installera den nya msn:en och se hur den är och antagligen köpa en kub åt Felix. :D För, han ville typ ha saker som han ej kunde lösa. xD<3 Så, ja. Och om han kan lösa kuber så får jag köpa en med siffror istället. :P<3

På teknik magasinet. ^^

LÄNGTAR TILLS JAG HAR RÅD TILL ELGITARR! Japp, och jag vill spela nu nu nunununununnunununununununununu! Orkar inte vänta . Bror orkade inte starta om sin data så jag kunde ej spela. D: 

Tog bild på desserten, kan ladda upp de lite senare idag. eller imorgon. xD<3

Av vivio - 31 december 2010 19:25

Tittade nyss igenom på EXAKT ALLA mina bilder jag hade på bdb (mina kompisars) och det tog en stund. Var typ runt 4000 eller något. Lol.

Aja, happyface. Det känns så skönt. Man känner sig duktig. C: <3

Har tråkigt, och är trött. För första gången på länge så vill man... RITA! 

Det känns så konstigt. 

Men ska typ äta nu i guess. NYÅRSMIDDAG!

så... hejdå så länge

Av vivio - 31 december 2010 19:18

Japp, det måste jag vara, för jag blir så lugn. Och det känns som jag kan en hel del när jag lyssnar på klassisk musik och jag älskar verkligen:

"Fantasie Impromptu" Det är ett utav de måsten 2011 också. Jag ska fråga min piano lärare om inte jag kan få försöka lära mig den för att den är så vacker. Den är säkert APSVÅR och omöjlig men whatever xD<3

Den är verkligen lugnande och vacker. <3

Speciellt när Tiffany spelar den! De flesta har redan börjat skjuta raketer upp i luften! och det låter "POFF" nästan hela tiden! ;o<3 undrar varför de ej väntar på att klockan ska bli 00.00

Av vivio - 31 december 2010 19:07

ja... såhär vill jag kunna spela. :D

Fett epic!!! 

Fast mjo, det finns typ MYCKET MYCKET yngre som kan spela den, till och med yngre än mig och jag är tolv. xD

Hittade en på en yngre tjej också: (



Jag Tycker också väldigt mycket om den här låten:

sOch den här xD:

Tiffany Poon är en jätte duktig tjej som ni kanske märker och hon var bara 11 när hon spelade de där låtarna. Otroligt va? Och vilken känsla hon har! Jag blir så glad varje gång jag hör henne spela. Det är så vackert! Hon förstår sig verkligen på musiken och det får mig så glad.<3

Av vivio - 31 december 2010 19:00

   NI var bäst här<3

På den här tävlingen kunde man inte heller vara med för då hoppade man runt på kryckor.

Aja, rikscupen heter tävlingen! :D<3

Det där är våra försträningsdräkter:

 

Vi var inte så flummiga. xD<3  




Tjejerna tävlade i fristående klassen och tog hem, vad var det? Brons? :)<3

Det var fyra lag som skulle tävla. Och tre av de var VGF.

Och alla tre lagen tog medalj. :D

Ni var jätte duktiga tjejer! Synd att itne jag kunde vara med. (Hade gjort illa armen)


          



ÄLSKAR ER! OCh saknar er enormt mycket tjejer! <3333333333

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards