vivio

Alla inlägg under december 2010

Av vivio - 28 december 2010 14:39

Här kommer bilderna jag lovade er att jag skulle ladda upp. ^^ Och jag ville bara påminna att ni ej får ta de. Eftersom jag själv har tagit dem och så är det ju inte så kul om ni gjorde det... men det tror jag säkert ni ej gör. ^^

 

Ville bara visa er hur mitt piano ser ut. :D  

hihihi C: Den vart fin...    



Happyface! :D 

En utav mina fastrar och hennes pojkvän Don! 

Hon är helt underbar och hennes pojkvän han är allt rolig han. x'D Det låter skumt när han försöker prata svenska. (han är engelsman) 

Aja, vi hade det flum xD!

 

Jesper(bror) lånade kameran   

Och så dagens fångst :D

  
En NIN (nine inch nails) skiva :D (stavning :P)

Soul eater vol 3. Ska nog beställa animen hemma istället, hittade den inte på sfbok :/

S.A vol 9 och 10

EN AN CAFÈ TRÖJA SOM JAG VELAT HA SEN TYP TVÅ ÅR TILLBAKS! Eller nåt.

Eden of the east :D Har velat ha den animen länge.

Sist men inte minst the nightmare before christmas :3

Allting på sfbok gick på ungefär 824:- som faktiskt är mycket bättre än vad jag brukar handla för. Jag brukade handla för minst 1000 x'D

OCh tröjan köpte jag på rock zone som kostade 129:- inte så farligt ^^ 

Av vivio - 28 december 2010 14:32

Kom nyss hem från stan. Är jätte trött! 

Det var jätte skönt att gå runt, det är ju en ganska lång väg från gallerian till sfbokhandel så jag och bror fick gå en bit. Men det var det värt! 

Har köpt lite saker också. Från sfbok och rock zone. Vill tillbaks till stan! Eftersom jag hittade massor med underbara butiker där dem hade olika goth lolita osv! Helt underbart! Kändes som om man var i paradiset. x'D

Av vivio - 27 december 2010 23:46

Ska sova nu, Godnatt<3

Juste! 

Imorgon kommer jag blogga ganska segt. :/ eftersom jag ska åka till stan med familjen så då blir uppdateringen ganska dålig. Men jag ska försöka ladda upp alla bilder också som jag har tagit från kameran. Sen lite senare under kvällen imorgon. ^^

Men sov sött nu mina små änglar. (: <3

  

Av vivio - 27 december 2010 23:42

Den var sjukt bra! Men ganska konstig och man fattade inte så mycket xD

Men jag tycker om den och rekommenderar den till de som ej har sett den! Dock så är det våld och blod osv i den, och om ni inte gillar det så titta inte. 

Av vivio - 27 december 2010 21:17

Ska se på filmen inception (stavning) :3 

Med familjen ^^ Jesper fick den i julklapp och så ja, har velat se den på bio... men det funkar lika bra hemma :DDD<3

Av vivio - 27 december 2010 21:14

Ja jag vet att jag tjatar om den här låten, men den är så fin! 

Så det blir två dagens låtar idag, eftersom ni kanske vill lyssna på något annat också. xD (Menar Taiyou no uta)


Av vivio - 27 december 2010 21:10

Jag får inte låna brors gitarr ikväll... kan bero på att jag spelade hela kvällen igår. x'D

Men det var det värt.<3 aja, dock fick man ju sår från igår och typ lite blåsor på fingrarna! 

Men, det är så awesome att spela och jag blir så glad, så några småsaker spelar ingen roll!

  

Av vivio - 27 december 2010 21:05

Bob (Filip) var sjuk idag så han kunde inte komma.. :C<3

Aja, älsklingen var här istället<3 Hela dagen :DDDD

Saknar honom :C Aja, fick någon skum choklad utav Felix x'D (en kompis) och sen så fick jag världens gulligaste nallebjörn utav älsklingen :D

Då vart jag happyface. 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards