vivio

Alla inlägg under december 2010

Av vivio - 29 december 2010 20:28

tänkte se på den filmen ikväll. ^^

Hihi, det är en Tim Burton film och jag älskar hans filmer :D dessutom har typ alla redan sett den filmen och ja, alla har sagt att den är bra så då måste den väl vara det. 
Tycker hans filmer är grymt bra!

Dessutom var den inte så dyr om man köpte den till DVD. Skulle velat ha till bluray men hittade inte det på sfbok. KOstade 99:- ca 100:-

Men jag hittade ju Eden of the east på bluray så det var bra :D kostade typ 429:- och vanlig DVD skulle kostat typ 329 tror jag.


Av vivio - 29 december 2010 19:48

  


Texten till Taiyou no uta :)


 

Jag var bara tvungen! 

Ser ni hur söt han är? Så gullig! >w<      

Broder Daniel<3  

Mhihhi xD<3      

Jag fick den här söta figuren av bror :D

Han gjorde den när han var på meuwcon ^^ och jag fick den när han kom hem eftersom jag inte kunde/fick åka med :/<3  

Dator :3 Igen

Vissa tangenter blev... blåa typ x'D

 

Sådär ser min stereo ut om ni undrade. Har asbra ljud och jag älskar den *w*

Har haft den fett länge och jag är glad över att den fortfarande lever :D

 

Här kommer nougaten!          

Var bara tvungen. Henrik Berggrens huvud<3

Jag typ garvade ihjäl mig när jag såg det, eftersom jag hade bara lagt skivan där. xD   

Av vivio - 29 december 2010 19:21

Har inte vågat äta något utav choklad ännu, för så fort jag tog av plasten så luktade hela rummet nougat! (stavning.) Och sen så när jag öppnade luckan så... var det så fint att jag tog bilder. xD 

Kan ladda upp bilderna snart, ska först importera skivorna klart ;)

Av vivio - 29 december 2010 19:06

Håller på att importera den skivan nu, sen har jag bara det där stora packet xd "army of dreamers" tror jag den hette. 

Aja, ska provsmaka den där choklad saken jag fick utav felix nu :D 

Hihi, innan middag.

Av vivio - 29 december 2010 18:56

Har snart importerat deras skiva "With teeth" tror jag den hette. 

Har två andra skivor utav dem också på min ipod som jag köpte via itunes. :) 

aja, längtar! 

Juste! Tackade ja till Isas kalas idag ^^ det ska bli kul, fast det var typ bara jag som hade sagt att jag skulle komma så jag vet inte riktigt om det blir något av det ännu, eftersom idag var det sista dagen som man skulle säga om man kunde komma eller inte. (Hon går i min klass och är jätte rar!)

  

Av vivio - 29 december 2010 18:49

Ja, jag har en fråga till er. 

Är det för mycket bilder i min blogg eller är det för lite tycker ni? :/ 

Jag vet inte riktigt vad ni vill ha så att... ja. x'D

  

Av vivio - 29 december 2010 18:45

Är ganska trött och så efter filmen, den var så lång!

Aja, tror man håller på att bli förkyld igen eftersom man har ont i huvudet och så är man täppt i näsan och frusen av sig. 

Hoppas jag inte blir sjuk igen, det är så tråkigt!

Filmen får *** sjärnor av mig.

Alltså, alla harry potter filmer är jätte förutsägbara. Man vet liksom vad som ska hända! Det tycker jag är lite tråkigt eftersom man vill ju bli överraskad. 

Ska fortsätta med att importera musik till itunes nu från mina skivor. :)

Av vivio - 29 december 2010 14:01

Ska snart åka och titta på bio. Saknar Elin W :/ <3 det var så länge sedan som vi satt ner och pratade! Längtar tills vi ses igen! <3 Du ska ju få din present också <3

Aja, Hoppas jag hinner ladda ner åtminstone hela "Broder Daniel no time for us" Innan vi ska åka!

Hm, jag skulle gärna velat importera min NIN skiva innan också, men det verkar som om det får bli efter resan. :/<3 

Men ska åka nu, hejdå<3 Berättar sen hur filmen var :D

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards