vivio

Alla inlägg under december 2010

Av vivio - 30 december 2010 13:38

Jag sitter fortfarande i PYAMAS. :D 

Hihi, det tycker jag är skoj. För ingen bryr sig typ, aja, ska nog byta om nu OwO "finkläder" direkt så slipper man byte om sen när man ska dra till mormor och morfar.

Av vivio - 30 december 2010 13:28

         

© på dem eftersom dem är på mig. X'DDDD<3

Well, jag vet att jag har typ samma "ställning" på alla bilderna men .. LEV MED DET!

Av vivio - 30 december 2010 12:39

HAr kommit på en fin ackord gång på gitarr. :D 

så nu ska man bara komma på en text till den också... det tycker jag är svårast typ. :P

Aja, Wiie :D 

Arfii kommenterade den där videon :D hihihi, den är jätte söt den där videon :3 eller hur?

Hur kan man inte tycka det? xD

Av vivio - 30 december 2010 12:12

bror har köpt en elgitarr och en förstärkare. wow....

så ja, men det positiva är väl att då får jag låna hans akustiska :D

Av vivio - 30 december 2010 12:05

Har nyss ätit frukost. :3 pratade med mamma samtidigt för hon städade lite i köket. Och så halkade man på golvet för det var blött så ja. xD Det gjorde ont D:

Aja, jag känner mig typ klumpig idag och så tycker jag synd om Fabian. Eftersom han är magsjuk och det är inte kul!

ÅH nej.

Bror kom nyss hem och han har antagligen köpt en elgitarr osv. NU ÄR FRIDEN SLUT I HUSET. 

Eller så har han inte gjort det och friden finns kvar. :D<3

  

Av vivio - 30 december 2010 11:34

Jag ÄLSKAR Chris Drew (stavning) han är jätte söt och fantastisk! 

Den här låten var den första NeverShoutNever låten som jag hörde och ja. Tänker köpa NeverShoutNever från itunes till min ipod sen. :DDD<3

Av vivio - 30 december 2010 11:20

En utav mina kompisar skickade länken till den här videon.

Och jag blev som förälskad i den :D

Av vivio - 30 december 2010 11:12

Hihi, älsklingen ringde mig vid 9 för att väcka mig. Han lovade det igår kväll som jag tyckte var gulligt. ^^ 

Sen så försökte han hålla mig vaken tills nu. Låg i sängen och somnade om typ två gånger. 

Aja, ska snart äta frukost(lite sent vet)

Bror åkte iväg med pappa till musikaffären, de skulle köpa en elgitarr åt bror. :D eller han skulle köpa en för sina egna pengar men ändå. 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards