vivio

Alla inlägg under december 2010

Av vivio - 29 december 2010 11:12

Men NU ska jag gå och duscha och kanske fixa iordning mig lite mer. :)

Så, bloggar mer sen! <3

Ganska onödigt inlägg men ändå! xD

Av vivio - 29 december 2010 11:01

Haha, mamma kom helt random in och sa: 

"Idag ska vi se på bio, vi ska se på harry potter Hanna."

Och sen gick hon ut. xD

Det tyckte jag var skoj. :) 

Aja, hihi, jag tycker jag är modig för att igår så bestämde jag att jag skulle stänga av min mobil i två /en dag. :D och se om jag överlever. Och ja, ska antagligen sätta på den imorgon eller på nyårsafton. Får se.

Aja, har inte sett den nya harry potter filmen så det ska väl bli kul. :D

Haha jag har inte ätit frukost ännu, eller duschat. Får göra det snaaaart.

Av vivio - 29 december 2010 10:48

Vaknade ganska sent idag eftersom jag vart pigg utav att läsa innan jag skulle sova. xD Och sen så tänkte jag ju på animen jag tittade på igår. ;) 

Haha, jag började läsa typ vid halv ett när älsklingen skulle sova. Så hihih, det tyckte jag var flum och sen somnade jag väl inte förrän klockan 3 typ. (a)

Aja, ska surfa lite på internet innan jag ska gå och duscha, hihi ^^

  

Av vivio - 29 december 2010 00:04

Animen var jätte bra och det var fantastiskt vad glad jag är just nu! 

Men nu måste jag sova, klockan är ganska mycket. xD 

Ska titta på "The nightmare before christmas" imorgon tror jag. 

Aja, Älskar animen! Jag ger den... 

***** sjärnor :D (lol)

Ska läsa de manga böckerna jag köpte idag nu också, så att jag kan somna. ^^

Aja, Godnatt och sov sött mina läsare! <3

Bilden har ingenting med animen att göra xD

   

Av vivio - 28 december 2010 19:41

Lol, min berättelse jag skrev (blev ej nöjd med den. 

Så jag ska skriva om den sen. (; <3

Happyface aja, orkar inte göra det just nu bara. xD

Ska se på min anime nu. :D eden of the east. <3

Så bloggar mer sen. :)

 

Av vivio - 28 december 2010 19:08

Har nyss ätit. :)

Det blev typ lax macka (låter skumt vet xD) Och typ ostmackor. 

Aja, smakade helt okej faktiskt. Vi åt en ganska ordentlig lunch (buffé inne i stan) Så att ja, är jätte mätt just nu. x'D

det går framåt med min berättelse :D Antagligen är den dålig och jag måste skriva om den, men jaja, får se när den är klar sen.

OMG

Av vivio - 28 december 2010 18:21

tyvärr så gick det inte att bädda in ;/ 

Men jag kan ge er länken:

http://www.youtube.com/watch?v=49cU7gtPIzM&feature=channel

Och jag rekommenderar er att titta på den!! Det är så... OMGFACE över det hela! 

Aldrig skulle jag våga göra dubbel sådär. Och bara, hoppas på att jag landar rätt D:

Här är finalen:

http://www.youtube.com/watch?v=k8KgpOnPcx4&feature=channel

Av vivio - 28 december 2010 18:08

Wiie, jag tänker också på er varje dag, typ innan jag ska sova :3 <3

lol xD Det är alltid kul med nya människor 8D *hug*

Jag känner mig glad nu :D arigatou ~ OwO

(arfii, tea o fate (mama) :3) och Sierra xD

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards