vivio

Alla inlägg den 24 december 2010

Av vivio - 24 december 2010 23:16

Ska inte sova ännu, men jag orkar inte ha på datorn mer. Har haft på den typ hela dagen :/ och den måste nog vila lite xD<3

imorgon får vi gäster, typ halva släkten. Jobbigt... Aja, får försöka överleva.

Men, Godnatt <3

   Henrik Berggren <3

Av vivio - 24 december 2010 22:38

Använder Google Chrome just nu :) 

det är typ awesome ju, går snabbt och ja... bättre än internet xD.... eller mjo, ni vet vad jag menar. 

Smsar med Emmy C; har saknat henne  mycket <33

Hihihi, min kamera har fett bra ljud så jag ska testa att spela in något på den :D när jag spelar gitarr ^^

Wiie, pappa gjorde varmchoklad till mig och min bror :D gott, tog kort på det. KAn lägga upp det sen när jag orkar ^^

Bloggar mer sen... ska titta på tv en stund nu och mysa med familjen

<3

Av vivio - 24 december 2010 21:37

Sitter och smsar med världens underbaraste<3

Saknar honom så mycket<3 tror jag kommer dö av det snart :C

Aja... Jag saknar också min underbara vän Leia, som är i London för att fira jul med sin pappa. Och jag saknar henne som tusan....<3 För jag behöver henne.

Okidoki, drogar min BD skiva och ska nog snart gå och ta massor med bilder igen :)<3

Kameran kanske inte är den bästa, men den känns som om den kan tåla ganska mycket xD SÅ.... ja, man kan nog ta med sig den om man åker iväg. :)

Jag hoppas ni tycker om min blogg ^^<3

Av vivio - 24 december 2010 21:27

 

  



Fixade bara den här i photoshop. Den vart dålig så jag fixade inte dem andra xD Tog fler bilder såklart men orkar inte ladda upp dem, för dem vart väl sådär ;/  

      


Den sista vart fail men ja, jag är lite ringrostig på att fixa i photoshop men jag ska försöka att fixa fler bilder ;)

Av vivio - 24 december 2010 21:16

Kom nyss in från att ha varit ute och tagit bilder.

Ska redigera dem i photoshop innan jag lägger upp dem bara ^^ tog bara några stycken. Det var ganska kallt ute :/

Aja, bjuder på den här bilden istället som jag fixade nyss <3

  

Av vivio - 24 december 2010 20:47

Min kamera är laddad nu !

Och som tur var så tog det inte två timmar<333

Så... nu har jag typ blivit lite van vid den, ska ut och leka :D <3

Så,.... bloggar mera sen<33

Av vivio - 24 december 2010 20:17

Jag älskar Broder Daniel!

Dem äger så jäkla hårt :D<3

Lyssnar på skivan nu och typ dör... eller mjo, jag sjunger med och typ... skriker xD

Lol.

Broder Daniel forever<3

Jag tänker typ köpa några till album av dem på itunes sen också <3

Nu är jag glaaaaaad <3 för jag fick en BD skiva och en kamera och massa annat<3

Glad glad glad glad glad! <3333333

Av vivio - 24 december 2010 20:02

Har nyss öppnat julklappar och guess what?

Jag fick en kamera :DDD med 12.0 mp, en kamera :D

Så nu måste man bara vänta i typ två och en halv timme på att batteriet ska ladda klart o3o...

aja.

Fick 1600 *w*

chi's sweet home vol 1 utav bror :D

ett par mjukisbyxor utav mamma

400 itunes pengar :D

en jätte gullig sak från sfbok

EN BRODER DANIEL SKIVA!!! cruel town!!! :DDDD

en film

och så lite saker till kameran C: Fick typ 16 gb 8D

Ja, nu är jag glad. Tänker foto som tusan i jul och leka med kameran också C: Happyface! :D

nu är det bara den långa väntan... två timmar är ganska länge.. :c

Aja, såhär ser min kamera ut:


den är liten och lätt att bära. Och jag kommer säkert få mycket mycket nöje med den :D

Sen när jag blivit lite bättre på att fota osv så ska jag nog satsa på en proffsigare kamera. Men iaf! jAg trodde ej att jag skulle få en kamera!


Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards