vivio

Alla inlägg den 29 december 2010

Av vivio - 29 december 2010 22:46

Mitt huvud dunkar (vilket är irriterande) och jag vill helst inte ta en huvudvärkstablett eftersom jag tycker det är obehagligt att svälja, känns som man ska kvävas varje gång. :/<3

Och jag är ganska trött av mig, så jag tror nog faktiskt att jag ska sova. 

Så jag säger hej svejs och godnatt med dagens låt ^^ 

Greyson Chance sjunger sjukt bra och är jätte cool faktiskt. Här är hans egna version av papparazzi (Hans största idol är Lady Gaga)

Jag älskar också hans egna låtar, som den här tex:

Man kan bara inte sluta titta på när han spelar piano och sjunger samtidigt! Han kommer bli STOR =)

Av vivio - 29 december 2010 22:44

eftersom jag har några utav deras skivor på min ipod och en tröja, så vill jag ju ha en an café väska!! D: <3

Jag tänker köpa den någon gång. :) Då blir den min och bara min.. *w*

Av vivio - 29 december 2010 22:36

http://www.rockzone.se/

Hittade deras hemsida. :D Kanske ska beställa lite kläder därifrån om jag får sen utav mamma eller pappa. :3

Det fanns typ ingen hemsida till rock town eftersom förut hette dem typ poizen eller något sånt (minns typ inte)

Aja, här är hemsidan till sfbokahandel:

www.sfbok.se 


Av vivio - 29 december 2010 22:31

Det roliga med den här bloggen är att jag inte var aktiv under en lång period men hade ändå besökare xD

Typ 2 eller 3 om dagen eller fler ;o<3

aja, nu har jag runt 10 tror jag eller 5 x''D<3 Orkar inte skriva mer på min berättelse är för trött i huvudet, ska nog sova snart också, för imorgon ska jag försöka gå upp TIDIGT! 

  


Ska nog låna brors gitarr och spela lite, :D

   Hihi, jag gillar <3 (a)

Av vivio - 29 december 2010 22:24

Längtar tills jag ska till stan igen, tänker köpa massa kläder då. från rock zone och rock town ^^ (om det nu var så de hette)

Och så ska jag till skivbutiken och köpa fler skivor. :D Och så ska jag nog köpa någon lolita (om jag har råd) dem är ganska dyra x(<3

  

  

Hittade dock ingen bild på rock zone tyvärr men men... ni får leva med det :/<3

Om ni undrar vart butikerna ligger så är det bara att fråga ^^

Av vivio - 29 december 2010 21:55

Började skriva en ny berättelse så det kanske var därför jag blev så glad i guess, och för att älsklingen är underbar :D <3

Och för att jag smsade med Bob, han är gulligt rolig ^o^

  

Av vivio - 29 december 2010 20:44

Ändrade planer. 

Mamma vägrade byta tv och pappa började tjata. Så nu är jag på ett ganska dåligt humör faktiskt. Eftersom gawd, hur många gånger har inte han gjort så mot mig? 

Suck, aja. Ska inte blogga mer nu förräns jag blir glad igen. 

... Så jag bloggar mer sen.

Av vivio - 29 december 2010 20:31

Hihi, chokladen jag fick var väl sådär. ^^

Den var väldigt väldigt söt bara Oo kanske lite för söt för min del. xD

Aja, la den på fönsterbrädan så den ska försöka hållas kall :D

  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards