vivio

Alla inlägg under mars 2011

Av vivio - 31 mars 2011 20:24

KOm hem för ett tag sedan då, men det struntar vi i. 

Det gick väl bra att spela med de! Fast det var bara två elever utav sex (?) (vet inte hur många de skulle vara egentligen) Men iaf, och två stråklärare. 

Men hon rabblade bara upp killnamn när hon sa att det skulle vara flera. ...

Och de snubbarna som var där såg ut att vara 15-16? Jag venne, så jag kände mig ganska liten.. ska fråga Taru nästa gång (min pianolärare) hur gamla de var. xD

Ska spela med de nästa vecka också, fast då ska jag vara där sju.

Så jag kanske kan trna mina småtjejer en liten stund iaf. :)

Men nu måste jag skriva klart svenskan! För jag måste redovisa imorgon!

Ska försöka redovisa både franskan och svenskan (Får se om jag hinner eftersom jag har idrott, och idrotten brukar ta en ganska stor del utav min dag.)


Men som sagt, dags för att plugga!

 

Av vivio - 31 mars 2011 16:27

Jag gick ut på balkongen för att se om det kanske skulle hjälpa med lite friskluft, men det gjorde det visst inte.

Jag är så seg i huvudet att det är nästan är läskigt.

Är det för att jag pluggade så mycket idag? Eller är det något annat?

Har ingen aning, men orkar inte göra så mycket...

Tänker inte plugga mer iaf, inte just nu.

När jag kommer hem ikväll sen så måste jag skriva klart mitt steg 12 HELT. för jag har pytte lite kvar som sagt, det tråkigaste.

Jaja, ska sluta tjata om det nu. 

Ska stänga av datorn nu, den har varit på hela dagen!



    

Av vivio - 31 mars 2011 14:42

Jag känner att jag inte orkar tänka mer.

= dåligt.

Suck, aja, jag får väl försöka jobba lite till...

Tänkte ta en liten paus nu, har suttit vid datorn hela dagen.

Aja, skrev nyss klart det sista på franskan (steg 6) ändrade lite och så har jag typ bara pytte lite klar på mitt steg 12 i svenska!

Så jag är faktiskt ganska nöjd över dagen, men ändå inte, eftersom jag så gärna ville bli klar med MYCKET MYCKET mer än bara det här. MEn men, ska ta en ganska lång rast nu, surfa lite på internet spela lite piano.

Juste... idag kommer jag itne träna mina småtjejer eller träna själv, för jag har pianolektion från halv sju till sju och från sju så ska jag repa med orkestern. Sååå.. jag måste spara lite energi så att jag inte somnar när jag ska spela, det skulle ju bli en aning pinsamt. 

 


Är det bara jag, eller är det fler som tycker om den bilden?

Av vivio - 31 mars 2011 10:28

Idag har man studiedag. Ganska soft faktiskt!

Men idag måste jag plugga, så jag vet inte om det blir så mycket bloggande (kanske när jag tar en liten paus då och då)

Men aja, åt nyss frukost (vaknade 8 .__.)

Fast, jag vaknade typ 6 (?) för att pappa kom in och drog upp rullgardinerna xD Ohjeeeklar vad jag blev grinig..

Men men, sen kom mamma in. Lolzz.


Nu ska jag vara seriös.

Så, jag tänker börja plugga nu.

 


Gammal bild)



Av vivio - 30 mars 2011 22:30

Nu har man pluggat franska och är i princip klar med HELA steg 6 (Jag suger på franska xD fast det är kul ändå.)

Så nu är jag faktiskt ganska glad! Men grymt trött!

Så nu tänkte jag stänga av datorn och hoppas på att morgondagen blir lika effektiv som den varit nu. 
För jag fick faktiskt ganska mycket gjort så det ska jag vara stolt över.

Kanske hinner börja lite på rollspelet för steg 7.

(Franskan måste alltid vara muntlig.)


Men men, natti fnatt alla!

(ps! KOmmer säkert blogga imorgon eftersom jag kommer sitta vid datorn och plugga, men jag vet inte om det blir så jätte mycket pluggande, men vi får se!)


   


(Gammal bild)

PS!

Av vivio - 30 mars 2011 20:32

Innan jag börjar med att plugga så måste jag berätta att jag undrar om jag ska skicka in en dikt jag skrivit och tävla (?) om någonting... äsch jag venne, men temat var "min vän" och jag hittade en dikt jag skrivit som jag skrivit för ganska länge sedan, men den var väl helt okej i guess... 

så ska nog fråga bror min om hur jag ska anmäla mig xD

Lolz, vill bara att folk ska kunna läsa den och säga vad de tycker. :)

 


Btw: Skickat och klart!

Av vivio - 30 mars 2011 20:20

Har nyss köpt nya låtar från itunes så nu ska man bara ladda ner de till ipoden *happyface*

Efter det ska jag jobba i ungefär en timme eller något, för jag måste verkligen plugga!

Och så får vi se hur mycket klockan är också, eftersom ja, jag måste ju faktiskt plugga imorgon också. Ju tidigare och längre, desto mer ledigt får jag sen.


Bilden är en aning skum i guess.. hittade den bland mina bilder ... O-O''

 

Av vivio - 30 mars 2011 20:08

Idag kändes det faktiskt som om det var måndag! 

Fast det var nog bara för att man var i tyresta igår och så var ju måndagen en ganska kort dag.

Men nu är det så att Pauo hade tydligen blivit sjuk så jag måste skjuta upp allt (Vet inte om hon fortfarande är sjuk)

Men Ja... då blir studiedagen en dag för mig att plugga tills jag dör. Eftersom jag har MÅNGA steg kvar att göra, och ett steg tar ett tag att göra, och så försvinner ju halva fredagen pga idrotten.

Jaja... nog om det.


Någon låt som fastnat på mitt huvud.

Funderar på att köpa den på itunes, eftersom jag tycker om bandet train sjukt mycket. 

Men jag ska köpa nevershoutnever så jag har det överstökat. :)


Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards