vivio

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av vivio - 12 mars 2011 21:34

  


(Bilden har inget med detta att göra men det är Noodle från gorillaz.)


Ja, idag vaknade jag vid nio. Men låg och drog mig tills klockan var... halv elva? Innan jag gick. Iaf så åt jag inte frukost förrän klockan var tolv i guess. Under tiden satt jag vid datorn som ni kanske märkte och tittade på draman, bloggade osv osv. 

Efter det drog jag iväg för att vara lappflicka under tävlingen mini dm. Dock kunde man bara vara det en liten stund innan man var tvungen att dra iväg till sina kusiners kalas. Kul kul. Sen tog vi alla en underbar promenad ute, det var jätte skönt och väldigt fint ute faktiskt! Så skönt att ta en promenad ute i solen.

Men efter det åkte vi hem, köpte sushi på vägen hem i centrum innan vi som sagt åkte hem och åt. 

Efter det satte jag på datorn och fortsatte att titta på draman och blogga, fb osv. 

Sen gick jag ut för att vara lite social med min famlij som satt och tittade på melodifestivalen, la mig på golvet innan jag reste på mig, suckandes och gick. 

Alltså, låtarna...  nej usch. Förlåt mig men... nej. 


Okej, nu sitter jag fortfarande vid datorn, lyssnar på klassisk musik bara för att försöka lugna ner mig en aning och jag har märkt att jag blivit snabbare på att skriva på datorn (Haha lolz, skulle kunna göra ett tangentbord på ett papper om jag ville, haha.) 

Aja, snart ska jag stänga av datorn för att sova. 

För imorgon är det tävling och jag måste vara lappflicka under finalen på mini dm.


Ja, det var väl min dag det...

Inte särskilt speciell...

Eller jo!

Glömde säga att jag fick lite gamla kläder från min kusin så ja, fast det flesta utav "kläderna" var väskor. Lol.

Men men, nu slipper jag köpa småväskor iaf till sommaren. Så jag har väl sparat lite pengar på det vilket är bra. 


Men jag kanske ska stänga av datorn nu .. 

för jag måste upp tidigt imorgon. Fixa håret, byta om, packa, göra matsäck osv och sen måste man ju iväg till tävlingen för att sedan kunna springa runt me poäng! 

Dock blir det väldigt tajt eftersom jag har förträningen en halvtimme efter mini dm finalen är klar så ja, det kommer bli en aning stressigt. 

Men jag hoppas väl att allt kommer gå bra och att det inte blir särskilt stressigt. 

Önska mitt underbara lag lycka till imorgon innan ni ska sova!

Natti natt alla underbara!

Av vivio - 12 mars 2011 21:30

Ni kanske har märkt att jag ibland skiver små texter/dikter på bloggen.

De dikterna, citaten vad de nu kan vara hoppas jag att ni förstår att ni inte kan kopiera bara sådär. Eftersom just det har jag skrivit precis just då, och de känslorna kommer direkt från mitt hjärta. 

Hittade en gammal text jag skrivit på gsm. (Har den som profil)




Jag vill kunna synas utan att behöva vara stor.

Jag vill kunna säga vad jag tycker utan att behöva skrika.

Jag vill kunna vara mig själv utan att folk ska behöva stirra.

 

Men allt det här är något jag egentligen inte borde oroa mig över, eftersom

jag vet att jag inte behöver det. 

 

Våga tro på dig själv.

 

Tveka inte.

 

©


Egentligen så är ju texten helt underbar. 

*host*


Av vivio - 12 mars 2011 21:14

Engligt mig så suger den och det har den gjort hela mitt liv.

Även fast jag tyckte om den när jag var liten så hatar jag den nu. (Förlåt till er alla som älskar melodifestivalen.) 

Men seriöst, det blir bara sämre varje år.

Fuu, nu blev jag arg.

._____.


Av vivio - 12 mars 2011 19:13

Kom hem för ett tag sedan, vi köpte sushi på vägen hem! Gott gott.

Men nu sitter jag och tittar på draman och stör mig på min broder som tjatar att vi ska spela. >---< 

Men orkar inte nu, vill titta klart *w* för imorgon måste jag upp tidigt. För det är tävling då! KÄnns verkligen inte som det om jag ska vara ärlig.

  


Den bilden är jätte fin och den passar perfekt till mitt "rose" tema på min mobil!

Av vivio - 12 mars 2011 12:09

YOGHURT OCH FLINGOR!

Nejmen det var min frukost, har inte ätit något annat ännu förstår ni. (:

Tog inte bild på den så jag kan inte lägga upp det >-<

Av vivio - 12 mars 2011 12:07

Sitter här och tittar på en ny drama jag hittade på yt. ^^

Aja, ska snart byta om och fixa mig iordning för snart ska man iväg och vara lappflicka ett tag. :) Iaf i en timme.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards