vivio

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av vivio - 26 mars 2011 16:26

   


Vem kan inte motså detta? ♥  


Men något jag verkligen vill ha är detta:


super stora, super söta uglydolls!

Verkligen något som säkert är super dyrt också. 

Av vivio - 26 mars 2011 15:23

Har inget att göra just nu, så vad gör ni för kul idag då?

Den underbaraste i hela världen har varit sjuk i snart två veckor! Vilket är hemskt! Han som inte är van att ha feber och nu har han haft sjukt hög feber hur länge som  helst! Och det känns som evigheter kvar tills han kommer tillbaks. Saknar honom :c

Men men..

ps! Lägg märke till att jag bytte frågespalten lite längre ner.


Bjuder på en bild på mig idag!

 


spelar lite gitarr, visst är den fin? ^^

Ser dock helt mupp ut.


Hey! Don't blame me for not being cute! :o   

Av vivio - 26 mars 2011 15:07

Det finns massor med låtar som jag kan lyssna om och om på.

Eftersom de är så grymt bra!

Men jag kan lyssna om på... precis allt? (om det är bra såklart)

De jag har på min ipod har jag lyssnast på minst hundra gånger så ja...

Detta blev en aning svårt..



(Har bildbrist)  

Av vivio - 26 mars 2011 15:05

Öhm... jag har många i guess, vet inte riktigt hur jag ska förklara men men...

ni fattar... *host*


Bild 12

Well, jag använder inte riktigt "handväska" men men, jag har väl några stycken hemma, så i sommar ska jag använda de! :D

Öhhm... jag har typ inget i de just nu eftersom jag inte använder de, men ändå. SÅ alltså kan jag inte ladda upp någon bild.




Av vivio - 26 mars 2011 14:47

Självklart vaknade jag inte nu! 

Vaknade för längesen.

Visst är det fint väder ute idag? Det kanske blir vår snart iaf. :)

Jag åt våfflor för ett litet tag sedan, och igår var jag hos Frida och ja, hade kul? 

Nu sitter man vid datorn (nejmen åhnej, det visste ju ni inte)

och tittar runt lite på internet.

Idag är det earth hour! Någon som ska göra det? :)

Jag tror jag ska det, fast jag vet inte, eftersom mina föräldrar började prata om att hyra film.

Men men, ska lyssna lite på musik och kanske byta om till något tunnare (det är ganska varmt i mitt rum)

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards