vivio

Alla inlägg under januari 2011

Av vivio - 31 januari 2011 18:00

Wille sa att det är pardans... på idrotten. Nejmen vad fail. Usch. :___:

Jag vill inte dansa pardans. Fyan... fuu...!

Aja, hoppas det är fler tjejer än killar xD 

Meh... jag vill inte dansa .__. PARDANS. vafan.

Aja, om jag har tur så kanske jag får dansa med bob. Någon av killarna som är asm xD Eller kanske felix, lolz. Kommer säkert få dansa med typ den skummaste av de alla.

WELL!

Ska snart åka iväg till träningen. SÅ... HEJDÅ!

Av vivio - 31 januari 2011 17:27

Jag känner mig inte särskilt duktig. Eller kanske en aning då...

Har lärt mig sången "love song" hoho. Lolz, lyssnade på den mycket när jag var yngre.

Lyssnar just nu på "cooler than me" på spotify bara för att den där låten har satt sig i mitt huvud! Vi brukar använda den på gymnastiken när vi tränar. En sjukt skön låt faktiskt!

Ska snart äta något, innan träning! 



Tralalalala~ Tommy var sjuk idag. Så jag kunde inte redovisa mitt steg 9 .___. Lolz... 

Fail. (han är min svenska lärare)

Aja! Får väl... lämna det imorgon eller nåt. (Om han nu kommer då.)


Jag har lust att göra ny design. Men vad tycker ni jag ska göra då?

Några ideer? ^^


De sötaste ungarna<3 :   Från falun. :D

Synd bara att angelina inte kom med. :(

  

VIsst är andrea söt? :D 

xD

Av vivio - 31 januari 2011 16:26

Jag kom hem från skolan för ett tag sedan. Åkte och köpte lite snickers och bounty *w* gott.

Meeeen.. dåligt att äta, vet.

Idag har jag pluggat mycket kurs faktiskt. Lite franska, ska redovisa det på torsdag.

Jag gjorde projektprovet för projektsteg 10 idag också!

Det var inte svårt alls, men kommer säkert få blå på den eftersom jag hade lite bråttom till mitt kp (kommunikationspass, även känt för "lektion.") 

Aja, imorgon är det kurs dag. Och det är föreläsningar och vi skulle göra något i No-salen imorgon också.

Mycket kurs helt enkelt!

Nästa vecka på torsdagen så är det prov ;_; i biologi. Det är svårt. Man kanske inte tror att det är särskilt svårt i 6:an men det är det faktiskt.

Aja... (lolz, mycket "aja" jag skriver.)


Idag har jag iaf träning igen. Från halv sju till nio.

Och imorgon har jag också träning. Halv sju till halv tio. :D 

mihihihihih.

Och Kajsa tvingar mig typ att provträna för hennes lag... aja, kan alltid "prova" men jag tänker inte börja där. ÄLSKAR JU MITT LAG!

Jag tänker faktiskt inte plugga särskilt mycket idag innan jag ska iväg på träningen eftersom jag känner att jag behöver ta en paus  ifrån det.


Men jag hittade en jätte söt och trevlig tjej på yt idag!

Hon sjöng massa covers. 

Jag tycker faktiskt inte särskilt mycket om "miley cyrus" om jag ska vara ärlig. (inget illa ment!)

Men, när jag hörde hennes cover så började jag faktiskt fundera. HOn är ju för tusan bättre än miley cyrus xD

HAHAHAHA... OwO



bjuder på en skum bild också.

  


Av vivio - 29 januari 2011 23:05

Klockan var ganska mycket ju! :o

Haha, ska nog stänga av datan nu så att jag orkar morgondagen.<3


1-3 småtjejer.

5-8 egen träning. 

Vi skulle visst träna med grabbarna eftersom våra tränarna skulle på tumbling kursen som jag tackade nej till. <3

Annars brukar vi träna 3-6!

(Tränar gymnastik för de som inte visste det.)


Men natti natt! (måste plugga imorgon ;/ )

  


saknar. <3

Gammal bild, gamla tider men mycket skoj. :D 

Hoppas vi kan vara någon gång igen, snart!

Och jag ska göra en ny bild sen<3 för den där är typ två år gammal x'D den tiden jag inte kunde photoshop helt enkelt.


Men nu är det dags att sova!

*w*

Av vivio - 29 januari 2011 22:51

Nejmen vad trevligt!
http://aphilosophia.blogg.se 

Berättade att hon följer mig :D

*happyface*

vad asm, och gulligt, och fint. :DD

       


Har märkt att jag lägger typ bara upp bilder på mig själv. xD

HÖH!

Aja, man får väl bjuda på sig själv.. i guess...

Nu lyssnar jag på greyson chance<3

På spotify!

Älskar<3...

Hm,,... smsar med älsklingen också. :D

Ignorera bilderna om ni hatar de. För jag vet att jag ser cp ut. och att bilderna också gör de.

Men...

SKITSAMMA! 

Av vivio - 29 januari 2011 22:06



Åh!

Någon fin tjej tittade in på min blogg. :3

Så nu länkar jag henne. :D 

http://aphilosophia.blogg.se/

Av vivio - 29 januari 2011 18:40

Lyssnar mest på musik just nu.

fick frågan om att vara demo gymnast imorgon, men tackade nej eftersom jag fortfarande har lite småskador överallt och så har jag ju småtjejerna. ;)

Men men!

Ska äta nu. bloggar mer sen

Av vivio - 29 januari 2011 18:07

ಠ_ಠ...

.....

...

...

...............

...........

......

....

..

.

..

...

....

.....

......

.......

........

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards