vivio

Alla inlägg under januari 2011

Av vivio - 11 januari 2011 09:24

När jag gick för att borsta tänderna så kom jag på en sak. 

Jag.. har glömt hur det känns att ha långt hår.

Så, nu saknar jag mitt långa hår... får vänta tills det växer ut igen, om det nu gör det. x'D

Känns inte som det just nu~~

Aja, lyssnar på musik just nu och försöker skriva en berättelse som går sådär...

Måste skriva klart den idag!
Annars är jag körd... nejmen, jag måste verkligen så nu måste jag lämna bloggandet lite åtsidan så länge...

Mupp bild.

     


Ska snart måla naglarna också. :)

OCh så måste jag öva på min pianoläxa! 

Måste MÅSTE MÅSTEE!! om jag ska hinna.

Känns som ja... hela livet rinner iväg.


  

Japaner är så finurliga de! 

De har gjort en konsert med ett hologram? Eller vad det nu heter xD

Det är typ ett program eller något. Men grymt coolt eller hur?

Av vivio - 11 januari 2011 09:09

Jag vill inte sitta här själv, jag vill vara med er.
Jag vill veta att ni finns... och det vet jag bara när jag är med er
Jag vill inte bara hoppas, jag vill veta säkert...
att ni aldrig kommer försvinna.
För så länge ni lever, så länge kommer jag leva.
Låt oss ha den tiden vi tappat, låt oss få leva...
Ni ska veta, att ni aldrig kommer glömmas.
För, jag kan inte fatta..
att Ni alltid kommer vara
I Mitt Hjärta Förevigt. 

Jag älskar er era fina människor.<3
Mani, Michi, Belinda.
Förevigt kommer ni finnas i mitt hjärta, förevigt
kommer jag längta.
För så länge ni lever, så länge lever jag! 

Av vivio - 11 januari 2011 08:43

Ja minns ni? 

Jag la upp en bild på mina naglar.

     

Jag har tagit bort det (Pillat xD)

Så idag ska jag måla om de :) Hade jag tänkt iaf.

Ska typ bara ta vanligt rött nagellack och sen svart graffiti över eller något lätt ;) 

Aja, idag börjar träningarna igen! Ska bli kul att komma tillbaks och träffa alla kompisar igen. Kommer dock känner konstigt eftersom jag inte gjort någon styrka eller tränat något över huvudtaget under lovet vilket är ganska dåligt...

Aja, men men, får se hur mitt lår mår också, sträckte ju det på en juluppvisning vilket var ganska dåligt gjort utav mig.

Längtar!


Prisutdelningen på en tävling :)

Var det när vi gick guld? ^^

  

Nu är det bara att kötta till USM tjejer! 

Och vi ska komma in stolta och glada oavsett vilken plats vi kommer på! :D

Och så ska vi typ göra om friståendet också ;o<3

Av vivio - 11 januari 2011 08:37

Gick upp klockan sex idag för att fira mamma på födelsedagen ^^

Det var väl hyfsat jobbigt eftersom jag inte är van xD Men imorgon börjar skolan för min del så jag måste väl upp ganska tidigt nu ;)

Satt nyss vid teven och tittade på MTV. finns inte så mycket att titta på nu på morgonen (eller vid sju tiden heller) så ja... hoppas det blir något roligare program snart!

Jag kom på att jag lyckats stänga aav ljudet igår på datan så det var därför jag inte hörde något xD

Aja, bandet är bra och deras musik video är typ über *w*

Btw! 

Man måste typ titta på hela om man ska fatta något.

(Måste köpa låten på itunes!) 

DAGENS LÅT:

Av vivio - 10 januari 2011 14:37

min dator är dum..

det är inge ljud på den... fuu... den är... trasig?

D:

Fuu... ska testa att ha den avstängd ett tag har haft på den fett länge.

Av vivio - 10 januari 2011 14:12

Belinda tyckte om det jag skrev till henne~~ :3 happyface.

Men det är sant!

Och fuu... jag är inte duktig på dikter D: 

Haha.

Aja, försöker koppla av med att lyssna på "lugn" musik :3

Whitney housten är avkopplande :3 för hon sjunger så braa~~

Jag har lust att fixa något med min blogg men jag vet inte riktigt vad... O_O

tråkar.

Och så har jag itne pluggat tillräckligt mycke... kan plugga lite franska eller nåt

Av vivio - 10 januari 2011 13:40

YAAAAAAAAAAY!

http://yueyen.blogg.se/

TITTA TITTA TITTA!! >w

Mani skaffat en blogg 8D<3


och så hoppas jag att Belinda och Michi ska börja..~~ *ww*

Av vivio - 10 januari 2011 13:24

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards