vivio

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av vivio - 19 januari 2011 20:55

Ser att det är folk som checkar min blogg varje dag fortfarande. Tack för det. :D 

Aja, ramlade i trappan idag. :_: "&¤(")%(&¤!?/!!

Det gjorde über ont för jag slog i pannan så nu dunkar hela huvudet. 

*suck*

Jag, var hemma hos Leia idag. Vi firade Henrik på hans namnsdag.

  


det är han som står med en jätte fin basker på huvudet.


Imorgon har jag bestämt mig för att hitta en hatt. En fin hatt.

(Hemma såklart)

Har piano imorgon, småtjejer och egen träning. Måste hinna packa efter det. Och sen så ja... ska jag åka skridskor på fredag. Lol.

Well well.. 

Jag har fått en ganska bra start på min termin. Måste redovisa fett mycket imorgon bara.. *host*

Och sen så måste jag väl... försöka... redovisa... matten nästa vecka.

Och och..  jag känner mig stressad. Fan.

Vi har kurs just nu som jag hatar~~ biologi är inte mitt starka ämne direkt. MAAAAJS.

Det är ganska svårt faktiskt, itne lätta frågor. Ska vara inlämnat på fredag så imorgon måste jag lägga på en växel, plugga, lyssna på musik och plugga ännu mer. Har inte tid för att slöa!

Så, ska typ stänga av datan nu. Eller snart, för måste sova.

Och orka hela dagen imorgon. Punkt slut.

Tack och hej.

Skriver inte mer på ett tag i guess.

  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards