vivio

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av vivio - 15 januari 2011 22:04

Okej. Jag tuppade typ av när jag chattade med leia på skype. Fuck. Vaknade av att rummet skakade, och att jag mådde illa. Mår fortfarande illa och det känns som om jag ska spy eller något. Fan, jag önskar jag kunde gråta, kanske känns bättre. Men jag orkar inte försöka. Vi har gäster hemma och jag kan inte bara gå ner och säga till mamma: "Jag tuppade av ett tag, sen när jag vakna så skakade hela rummet och jag mådde illa. Mår fortfarande illa. Jag tror inte jag mår så bra." Helt random? Nej, gud vad fail. Men, jag önskar jag skulle kunna försvinna ett tag så att jag skulle slippa den här jäkla känslan. Inte kul kan jag säga. inte kul alls. Mår skit. tror det är från allt mitt pluggande. Har jobbat typ tre dagar i rad typ hela dagarna i guess. Men jag tror iaf inte det är DET. Så, fuu.

Av vivio - 15 januari 2011 19:53

Tittade nyss på den animen och den är über bra!

ÄLskar striderna och älskar hela animen. DEN ÄGER DIG HÅÅÅÅÅÅÅRT. nejmen tittade på animen på japanska x'D Alltså, ingen engelsktext xd fattade ganska mycket för de agerar ju osv, men typ bara några få ord som de sa x'D

HOHO!!

Animen är svår att hitta, men om ni vill veta vart så hittade jag den på yt. Och om ni inte hittar den så kontakta mig. :)


                              


bilderna är tagna från GOOGLE och animen själv!

ett utav soundtracken i animen som jag blev förälskad i! 

Lyssnar på alla soundtracken nu, de är helt underbara!

Av vivio - 15 januari 2011 18:02

Av vivio - 15 januari 2011 17:35

jag fick en känguru xD

och 100:- *w*

har redan en sån känguru men två skadar ju inte, eller hur? *w*

Hoho!

Love it.

Eller.

JOOOOOO!

HOOHO :D

lägger upp bild sen. tog med kameran

Av vivio - 15 januari 2011 17:14

Nu är gästerna här = Kan inte göra ett videoinlägg eftersom fett awkward att typ... ja... och de är där... eller mjo.. och prata random... för sig själv.

Mysko.

Aja!

Nu vill jag ju göra ett videoinlägg O3O fail...

Meeeeeeeep.

Aja, har lust att spela något. Bara för att mitt headset fungerar, men har typ ingen lust att spela online om inte jesper spelar med mig xD

Fett awkward för alla tror jag är en random snubbe x'D 

Av vivio - 15 januari 2011 17:09

Snart kommer gästerna och jag är vrålhungrig!!!!!

Tror jag dör. nejmen, ska nog göra ett videoinlägg.

Bara för att vara ... allmänt snäll. 

Och för att jag lagade mitt headset xD

  

Nagellacket är borta xD

eller nästan, har pillat bort det xP

Av vivio - 15 januari 2011 15:14

Pratar med den mest asm människan på skype x'D

Av vivio - 15 januari 2011 13:34

Leia hade gSm. Hon hade haft det sedan det var rosa och fint sa hon. x'DD

Lol.

Aja, hon heter BDPOP där, så, om du är medlem där. Ge henne en kram och titta in i mitt fina inlägg.


Ledsen om jag stör din dyrbara tid. Men jag vet att du älskar att rolla och är duktig på det. Och jag håller på att göra ett spel, som är ungefär som ett rollspel och skulle gärna vilja få tips och idéer. Samt om hur det ska se ut och
kanske till och med några regler?
http://se.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=2034149
Skulle bli glad om du kunde hjälpa mig eftersom jag jätte gärna skulle behöva det!


http://se.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=2034149

  



BILDBRIST


Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards