vivio

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av vivio - 29 januari 2011 23:05

Klockan var ganska mycket ju! :o

Haha, ska nog stänga av datan nu så att jag orkar morgondagen.<3


1-3 småtjejer.

5-8 egen träning. 

Vi skulle visst träna med grabbarna eftersom våra tränarna skulle på tumbling kursen som jag tackade nej till. <3

Annars brukar vi träna 3-6!

(Tränar gymnastik för de som inte visste det.)


Men natti natt! (måste plugga imorgon ;/ )

  


saknar. <3

Gammal bild, gamla tider men mycket skoj. :D 

Hoppas vi kan vara någon gång igen, snart!

Och jag ska göra en ny bild sen<3 för den där är typ två år gammal x'D den tiden jag inte kunde photoshop helt enkelt.


Men nu är det dags att sova!

*w*

Av vivio - 29 januari 2011 22:51

Nejmen vad trevligt!
http://aphilosophia.blogg.se 

Berättade att hon följer mig :D

*happyface*

vad asm, och gulligt, och fint. :DD

       


Har märkt att jag lägger typ bara upp bilder på mig själv. xD

HÖH!

Aja, man får väl bjuda på sig själv.. i guess...

Nu lyssnar jag på greyson chance<3

På spotify!

Älskar<3...

Hm,,... smsar med älsklingen också. :D

Ignorera bilderna om ni hatar de. För jag vet att jag ser cp ut. och att bilderna också gör de.

Men...

SKITSAMMA! 

Av vivio - 29 januari 2011 22:06



Åh!

Någon fin tjej tittade in på min blogg. :3

Så nu länkar jag henne. :D 

http://aphilosophia.blogg.se/

Av vivio - 29 januari 2011 18:40

Lyssnar mest på musik just nu.

fick frågan om att vara demo gymnast imorgon, men tackade nej eftersom jag fortfarande har lite småskador överallt och så har jag ju småtjejerna. ;)

Men men!

Ska äta nu. bloggar mer sen

Av vivio - 29 januari 2011 18:07

ಠ_ಠ...

.....

...

...

...............

...........

......

....

..

.

..

...

....

.....

......

.......

........

Av vivio - 29 januari 2011 17:57

vad tycks?

slarvigt gjort jag vet.

Av vivio - 29 januari 2011 17:11

Jag önskar att änglarna ska vaka över er. Ska hjälpa er. Ska få...


Ni vet vad jag vill.

Ni vet vad jag ville få fram.

Ni vet... ni ... vet.

Allt.

Jag är ledsen, jag önskar bara... att... jag kunde göra mer än att... skriva.

Jag är värdelös, förlåt.



YAY

Av vivio - 29 januari 2011 15:00

Fick bort det mesta utav eyelinern.

  


Iaf... man ser lite av eyelinern fortfarande... men aja.


Jag drogar läkerol.<3 OMG. LÄKEROL FOR THA WINNERS!"


OMG.... IGNORERA MITT CP FINGER xD

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards