vivio

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av vivio - 5 januari 2011 22:03

Före:

     




efter:

  

Moh. Jag failade D: soz men men... jag kan göra en ny annars *w*

OCh lol.... 

NU SKA JAG SOVA!

Av vivio - 5 januari 2011 21:42

Ska typ stänga av datorn nu så att jag har någon chans att KANSKE somna tidigt<3 för jag gick ju upp klockan åtta eller hur? Och då började jag typ vara en aning trött just nu. (Tycker jag iaf)

Aja, lyssnar på Superbus. Wiie, de är bra. Har typ känt till de fett länge och jag blev typ fett förvånad när jag fick reda på att de fanns på Guitar hero O_O

Aja, jag bara KANSKE bloggar imorgon <3 soz för att jag är lite seg med bloggandet... är typ.. ja, orkar inte sitta vid datorn D: <3

  

Av vivio - 5 januari 2011 20:21

Finns det inget sötare än det här?

http://www.lalalalalalalalalalalalalalalalalala.com/

klicka så får ni se x'D <3 Undrar hur länge ni orkar titta kanske? (: <3

Av vivio - 5 januari 2011 20:00

Den animen är faktiskt sjukt bra :3 och jag älskar början xD <3

När taiga och han (glömt namnet) möter varandra . det är ganska epic xD<3

Aja, ska titta om den :3 för det var typ ett år sen som jag tittade på den (även så kommer jag ihåg varje liten detalj lol xD) här är openingen: jätte söt :3<3

Av vivio - 5 januari 2011 19:43

Jag tror det finns en mening med livet. 

En underbar mening...<3

Kanske till och med för bra för att vara sann?

ni underbara människor vet vilka ni är och ni får mig må så bra. FÖR BRA! 

Känner mig som en liten liten flicka och att ni är mina änglar. Vackra, fina, underbara och bäst.

Älskar er med hela mitt hjärta och ni betyder mycket för mig. 

Puss och kram till er mina fina änglar. (: <3

   (ni vet vilka ni är om ni tänker riktigt länge <3)

Av vivio - 5 januari 2011 19:02

Black Veil Brides är ett jätte bra band och jag har lyssnat på de ett tag nu och de är faktiskt grymma 8D måste köpa deras skiva sen *w*<3

Alltså, jag har en ganska skum musiksmak jag vet O__O<3 Men lol, tycker om den iaf. Sångaren är så söt.<3

Av vivio - 5 januari 2011 18:12

Guess what? :D 

Idag har jag namnsdag! :DD 

Moh. Epic. OMGFACE! 

Och lol, jag fick 100:- av mamma och pappa :3 så nu har jag snart 3000:- :3 

Och 1000:- på mitt bankkonto tror jag. Well, aja, har lite pengar lite överallt xD Så snart kommer jag ´ha råd med en elgitarr *w*<3

  
En gammal bild på mig. :3

Lol, titta min epic grod min 

Av vivio - 5 januari 2011 17:55

Jag är jätte ledsen att jag inte skrev något igår! 

Men jag var för lat... och så var jag trött.

Men jag kan berätta om min dag igår iaf:

Jag vaknade ganska sent (halv ett..) och sen så ringde jag älsklingen. 

Efter det åt jag en snabb frukost och satte mig sedan vid pianot och spelade lite medans jag försökte nå min bror eftersom jag inte visste om han skulle äta hos edvin eller hemma. (Lunch)

Sen kom han hem och vi lagade lasagne (vid 3.. stavning) och under tiden så spelade vi det nya super mario spelet till wii. :3 Jag har skills på det.

Aja, sen så åt vi och då var klockan typ halv fyra typ xD Och runt fyra tiden kom Leia och hennes mamma för vi skulle in till stan och köpa lite grejer (present och leia skulle köpa fin fin hårfärg *w*) och sen efter det så åkte vi till Isas kalas. C: de skrek en del men det var väl ganska kul xD

Jag och Leia kom först *w* 

Det tog typ en stund för Linnea att fatta att jag klippt mig. xD

Vår lilla konversation:

Jag: Vad är det? :3

Linnea:....

Jag: D:? 

Linnea:... (efter typ fem minuter) har du klippt dig Hanna? :D

Jag: x'DDDDDDDDDDD + alla andra.

Hahah gawd det var awesome. :3

aja, längtar tills nästa vecka för då börjar typ skolan och då får man träffa alla underbara igen<3

Och sen så idag var jag hos älsklingen :3<3 Och var med hans syster också ^^ vi hade kul tills hon skulle gå, men också efter såklart xD (kom hem nyss)

Fast, jag låg och smsade med henne till typ klockan tre idag (på natten) och gick upp åtta *w* känner mig duktig. Så, idag ska jag stänga av datan runt nio och försöka sova runt tio. (: <3

Måste komma in i min dygnsrytm igen O: <3

   gammal suddig bild.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards