vivio

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av vivio - 6 januari 2011 17:52

datorn nu.

För jag är jätte trött och seg. Lyssnar på k-on just nu, bra bra. 

aja, längtar tills jag kan få det jag vill ha<33!

    

Av vivio - 6 januari 2011 17:17

Ja! 

jag längtar jätte mycket tills jag fyller år!

Eftersom jag har hittat jätte många bra sidor med typ massor med saker jag vill (cosplay)

Och jag typ dör... 8D 

Fast det är apdyrt, men whatever x'D Det får det vara om man vill ha något. Orkar inte köpa någon peruk (man måste ju ta hand om den) ännu, så jag håller mig till cosplay sakerna isället *w*<3

Av vivio - 6 januari 2011 16:46

Meeeep! 

jag älskar final fantasy och har gjort det länge. Önskar man hade ett ps3 för då skulle jag lätt köpa ffXIII<3 Vill så gärna ha det spelet! 

Och jag funderar på att kanske cosplaya henne någon gång, men först så ska man ju köpa kläderna och peruken.

Hittade en bra sida för det. (: <3

Av vivio - 6 januari 2011 16:24

Idag har älsklingen namnsdag. (: <333

Av vivio - 6 januari 2011 15:50

I huvudet, väldigt. Och det är tråkigt väder ute så jag kan inte gå ut på en promenad eller något sånt för att ta bilder. :/<3

lol, aja, känner mig en aning glad iaf. 

... jag måste öva på min pianoläxa (ej gjort det på typ hela lovet) den som jag ska spela med orkestern. Haha gawd xD känner mig så failad. Men har faktiskt inte hunnit. 
Aja, ska nog spela lite gitarr eller något. Bara för att jag känner mig glad. Har torra händer D: men orkar inte smörja in de för då blir allt man rör vid kladdigt och äckligt.


ZOMBIE:

   Lol, den bilden vart random  Jag ser skit skum ut där

     Så såg jag ut på morgonen xD 

När jag typ var nyvaken, hade kammat håret en aning då, för när man har kort hår så står det åt alla håll på morgonen xDD<3

WOW

Av vivio - 6 januari 2011 15:02


Eva är en barnförfattare och har skrivit böckerna "Snurran" :D de är jätte bra och jag älskade de när jag var liten! Och de böckerna har till och med skrivits till olika språk så böckerna har sålt lite över hela världen.

Hon har också skrivit "Benny blixt" och hon har också spelet (spelar) i bandet mögel som var ett ganska känt punk band för i tiden<3!

Mhiih hon fyller 50 år idag så gratta!!! 8DD

För hon är min underbara faster<3



  



Hihi, jag har en utav deras skivor och den är bra *wwww*

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards