vivio

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av vivio - 10 januari 2011 14:37

min dator är dum..

det är inge ljud på den... fuu... den är... trasig?

D:

Fuu... ska testa att ha den avstängd ett tag har haft på den fett länge.

Av vivio - 10 januari 2011 14:12

Belinda tyckte om det jag skrev till henne~~ :3 happyface.

Men det är sant!

Och fuu... jag är inte duktig på dikter D: 

Haha.

Aja, försöker koppla av med att lyssna på "lugn" musik :3

Whitney housten är avkopplande :3 för hon sjunger så braa~~

Jag har lust att fixa något med min blogg men jag vet inte riktigt vad... O_O

tråkar.

Och så har jag itne pluggat tillräckligt mycke... kan plugga lite franska eller nåt

Av vivio - 10 januari 2011 13:40

YAAAAAAAAAAY!

http://yueyen.blogg.se/

TITTA TITTA TITTA!! >w

Mani skaffat en blogg 8D<3


och så hoppas jag att Belinda och Michi ska börja..~~ *ww*

Av vivio - 10 januari 2011 13:24

Av vivio - 10 januari 2011 12:55

         


Jag flätade håret ^^

Sååå fiiiint det blev då... eller inte.

Nejmen, det står rakt ut xD


ibland saknar jag faktiskt mitt långa hår, för då kunde man göra fler frisyrer xD

Nu så är det typ svårt för mig att ens sätta upp håret i en hårtoffs O_O

Vilket är jobbigt nu när gymnastiken börjar imorgon igen <3

Av vivio - 10 januari 2011 12:00

jag är fortfarande inte hungrig O_o

Och jag orkar inte gå ner och titta om det finns nudlar eller inte just nu! xD

Aja, de flesta har ju börja skolan igen. :o

Måste kännas konstigt!

Ett ganska onödigt inlägg... vet.

Av vivio - 10 januari 2011 11:53

Just nu känner jag att jag håller på att sjunka in i mitt tema på bloggen... :o

Det känns så lustigt!

Aja, bytte färg på texten, så... nu ser temat ganska okej ut? :)<3

eller vad tycker ni?

  


Rosor är röda, violer är blå

Äh, skitsamma jag älskar dig ändå. ♥

Av vivio - 10 januari 2011 11:47

Ja, jag har tänkt på det och märker nu att jag kan plugga samtidigt som jag roar mig med att blogga osv. 

Men det tar längre tid och det är väl det som jag helst vill försöka undvika.

Aja, jag har inte ätit frukost ännu men jag är inte hungrig... 

Så jag tror nog att jag ska laga mat snart, eller nu. (;

Tror det finns nudlar så att... ska fråga bror min om han också ska ha det.

  


rosor är sååå fina. (: <3

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards