vivio

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av vivio - 1 januari 2011 23:16

Mhm. 

Och ja, ritar typ lite allmänt skumt och chattar med en skum tjej på msn. Vet inte ens om det är en tjej eller ej. En helt random tjej helt enkelt.

Ganska skum.

  

:/

Av vivio - 1 januari 2011 20:56

De vart hemskickade.

Aja, det var ju ganska synd... men Foki var fett söt när hon rullade runt i det där snurrhjulet xD

har ont i huvudet just nu :/<3

Av vivio - 1 januari 2011 20:21

Det är vverkligen itne som jag minns det! 

Hihi, tittade på fångarna på fortet när jag var liten men nu så... xD skrattar man,...

Aja, tyckte berättarrösten i början var en aning jobbig. Men ska gå ner och hämta lite chips och sen vänta tills det börjar i genom (paus)

:D<3

Av vivio - 1 januari 2011 19:44

Snart så är det fångarna på fortet. Tänker se det.

Aja, har plockat undan några saker och lagt tillbaka det (prylar och sånt i rummet)

Men det är fortfarande stökigt såklart. Måste dammsuga. ;o

Kommer få städa typ tills fångarna på fortet börjar och efter. Lol, tråkigt.

Och så kanske jag ska damma lite. xD   über OMGFACE.

Nej men lol, -ruffs ruffs- det var skoj igår. Vill vara så glaa idag också.

    

Av vivio - 1 januari 2011 19:13

http://www.youtube.com/watch?v=OfoAPaf-vUE&feature=channel


KLICKA KLICKA KLICKA PÅ DEN "¤)Y%"/¤/#¤ LÄNKEN! :D

Oh my GAWD! Fett asm han är!! :DD Jag vill också vara så asm!!! DDDD:

Av vivio - 1 januari 2011 18:49

Åt nyss middag, pappa hade lagat någon fisk. 

Well, Jag ska plocka undan lite saker och slänga lite skräp och onödiga papper och så ska jag hämta upp dammsugaren. xD<3

KÄnner mig ovanligt duktig. 

LÄNGTAR tills klockan är 8! För då är foki med i fångarna på fortet! :D (hon är en känd bloggerska)

Och ja, titta. xD

  



Jag borde seriöst ta typ hundra miljontals flum bilder på mig och sen HELT random lägga upp de. xD<3

  

Av vivio - 1 januari 2011 18:23

Saker jag måste göra:

STÄDA

plugga

lyssna på musik

blogga

Typ ungefär. :o

Jag orkar itne städa D: men jag måste, för det är stökigt. Och sen så vill ajg plugga svenska men det kan jag alltid göra på kvällen när jag inte har något att göra. 

Lyssna på musik kan jag göra samtidigt som jag gör allt annat. :D jag lyssnar på musik nu. (: <3

Av vivio - 1 januari 2011 18:07

!=)¤"/&")=#)¤7y

....

jag vill klippa mig. 

nunnununnunununununununuu! D: 

Jag vet att det låter skumt, bara sådär liksom. Men lol, jag vill klippa mig.

För, min lugg är irriterande (den har växt ut) så den är lång och jobbig, och jag vill få den kort!

MEEEEEEEEEEEEEEP. (tycker om att skriva det nuförtiden)

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards