vivio

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av vivio - 1 januari 2011 13:01

Jag somnade inte förrän klockan var 6. Och vaknade typ 12. Jag är TRÖTT. Och seg, och ganska död av mig. Vill bli lika über som jag var igår!

Duschade nyss, blev en aning piggare utav det i guess.

MOH! Min lugg ramlade ner i ögat på mig.

  


LOOKKIEEE! 

På den där *pekar* bilden ser jag typ rädd och skum ut. 

-ruffs ruffs-

 

Men på den där *pekar* bilden så ser jag gla ut. sådär läskigt glad ut ni vet... Men jag sitter i samma position som på den andra. DET ÄR FLUM!


    

Fuu... jag är .. trött. Att jag lägger upp gamla bilder ( det kommer ni se mer av)

Av vivio - 1 januari 2011 03:13

wow, klockan är mycket. Och ja, jag blev typ pigg utav den där filmen. O_O

skumt. Aja, den var inte så läskig när man tittade på den men jag brukar bli rädd när jag ska sova. D: det är hemskt.

Aja, messar med älsklingen förtfarande =han är vaken. <3

Och ingen annan är typ det. D: <3

Well, natti natt. Ska nog sova nu, eller mjo, försöka. <3

Ruffs ruffs.... RAAAWR! Nejmen, lol. godnatt<3

     

Av vivio - 1 januari 2011 02:05

Tittar på någon skum film på tv. Det är typ en lam skräckfilm eller något O.O handlar om dinosaurier och är på tv4 ;)<3

Helt okej faktiskt. Just nu är det reklam och bror spelar på sin gitarr.

Äter chips också. :D det var längesen som jag gjorde det. ;o<3

Men bloggar mer sen.

TV!

Av vivio - 1 januari 2011 01:06

Ska gå och titta på tv med familjen nu. BAAAY<3

Mammas chokladmosse :3 den var GOD!          

BORTA D:

   GOD var den och snabbt tog den SCHLUT. D:<3

Av vivio - 1 januari 2011 00:55

Älsklingen kom på ett till mig. (: <3 

Jag ska försöka att inte svära.

Jag tycker att jag svär ALLDELES för mycket, men han säger att han bara hört mig svära typ 4 gånger O______O Haha gawd xD det tycker jag är skumt. För det känns som om jag svär ganska ofta. 

Well, kanske inte gör det iaf. =)<3 Jag kanske är über!

Av vivio - 1 januari 2011 00:51

  

Jag saknar älsklingen, jag saknar finaste Leia, jag saknar gymnastiken. jag saknar allt. Vet inte om det här var den bästa starten på året.

Men men!

Hoppas 2011 blir just ditt år!

Av vivio - 1 januari 2011 00:48

Klockan är ganska mycket men jag är faktiskt inte ett dugg trött!

Än iaf. 

Drack typ barn champagne eller vad det nu heter som mamma köpte och garvade typ i 10 minuter efter det. Så det kan vara därför jag fortfarande är pigg. :D<3

Ska snart ta bort eyelinern så jag slipper göra det senare när jag antagligen är trött ;)<3

  

Av vivio - 1 januari 2011 00:26

Bror tog bilderna på mig.<3 (blundade med flit på alla)

   

                  

Hade lite bråttom ut så bilderna blev en aning suddiga ;o<3                    

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards