vivio

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av vivio - 14 januari 2011 23:04

Jag tänkte faktiskt gå och lägga mig nu. Låta datan vila också eftersom imorgon så måste jag skriva klart mitt projektsteg i svenska. :) och jobba en hel del matte så allt blir klart för redovisning nästa vecka. ^^ (a) 

måste också börja titta på franskan nu så att jag inte får det så stressigt. Franska är svårt. Men jätte fint sen när man kan det flytande!

Grammatiken är hyfsat svår också, men jaja! ska sluta klaga, valde ju det själv. :D 


Morgondagens planering:


9:00 försöka gå upp, om inte annars, 10:00. Funkar lika bra. xD

Plugga så mycket som möjligt, äta lunch och kanske hitta på något med familjen? :) 

Men det blir en jobbig pluggdag imorgon och jag kommer nog vara ganska trött. Så därför går jag och lägger mig hyfsat tidigt en vanlig fredagskväll! 


Sov sött!

  


gammal bild jag hittade. ^^<3

Av vivio - 14 januari 2011 22:44

Av vivio - 14 januari 2011 19:25

Ja orkade äntligen fixa så att min brandvägg tillät spotify igen x) 

så nu drogar jag musik därifrån *www* lyssnar på klassisk musik just nu bara för att få orken till att plugga igen. 

Men ska lyssna på min faster Evas band "mögel" snart :D

epicsvensktpunkband YEAH!!!!

Eller något.


Såhär ser min mobil ut just nu *w*

     


well... det där var vad jag använde xD


Tejp och lim fårn märket scotch och klistermärken med den sötaste katten Chi *w*

Klistermärkerna är köpte från sfbokhandel i stan, men dock var det ett tag sen jag var där när jag köpte de och vet ej om de har kvar de :o

  

Av vivio - 14 januari 2011 19:17

Japp, jag orkade byta iaf. :3 

Happyface~

Så, nuså, vad tycker ni om den nya designen? :)

   den var ganska ful, erkänn :o

Av vivio - 14 januari 2011 18:38

Fy farao vad jag hatar den nya designen. 

Gawd... nej... men usch. 

AJa, orkar inte byta nu .________.

men klaga gärna i detta inlägg om ni vill x'D 

För, jag hatar den. Skum jag känner mig D:

Aja... meeeeeeeeeeep....

vad tycker ni om den då?

Av vivio - 14 januari 2011 17:47

Jag är seg på att uppdatera nu för tiden. Aja.

Idag har jag.. tittat på matlagninsprogram och blivit hungrig. Pluggat svenska och ätit tacos i en taco bar i centrum med bror. 

Sen nu har jag ont i halsen, irrar runt och är allmänt trött. och så har jag typ bara 50:- kvar på min mobil vilket är dåligt. Så jag har bestämt att jag ska sluta smsa nu ´= ignorera de flesta smsen som är från kompisar som typ "vad gör du" osv. Men, inte de där det står "vart är du? möt mig ...(någonstans) så vi kan plugga engelska" Eller nåt. Eller från viktiga människor som typ pianoläraren eller älsklingen. Leia ingår också i den kategorin. Well, whatever.

Idag hade jag ju också hemstudiedag som igår. :)

Ska plugga mer svenska. (skriva klart allt, och kanske skicka in det.) Så att jag får det klart! 

Fick också min lön från att ha varit hjälpledare till mina småtjejer på 720:- vilket är goodie~ ♥

Och så fick man två biobiljetter också ;) så... jag och leia har bestämt att vi ska se the tourist typ någon gång efter skolan. :D skoj skoj~

Aja... måste fixa ny design på min blogg innan jag dör. Eller mjo, jag typ... stör mig på den .___. för den är gammal och tråkig..

Hur har er dag varit då?

  

Jag hittar gamla bilder som jag har lagt upp på min blogg från typ förra året. xD 

Här är en utav de (se bild) .. helt okej faktiskt, för det var den tiden som jag inte riktigt visste hur man använde photoshop. :3

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards