vivio

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av vivio - 3 januari 2011 23:26

ska nog försöka sova nu. Natti natt.<3

Av vivio - 3 januari 2011 22:37

Mina föräldrar sover typ och jag bet ett hål i min läpp (tuggar tuggummi och failar) Så det smakar blod i hela munnen (vilket smakar... äckligt)

så ja.. Så jag rekommenderar det inte xD

Okej.

Ska nog snart gå och sova i guess, eller försöka. somnade idag hav sju wtf.

Aja, har lite ont i huvudet ;o<3

Av vivio - 3 januari 2011 21:11

  

För er som ej ser texten så står det:

Your Smile Will Always Be Wonderful = Ditt Leende Kommer Alltid Vara Vackert

Typ. :)<3

Av vivio - 3 januari 2011 20:48

Lyssnar när Elin spelar piano (webb) hon spelar jätte fint.<3 verkligen, nästan så att man vill gråta!

Wow, jag saknar verkligen henne men som tur är så ska vi träffas i helgen :D

Och så spelar båda gitarr och hon har en bas som hon lånat som hon spelade på.

Fint fint!

Av vivio - 3 januari 2011 19:13

Ja det har man, så då ska man äntligen försöka IGEN med min berättelse jag aldrig blir nöjd med. :/<3

   saknar<33

Av vivio - 3 januari 2011 18:37

Jag skulle gärna vilja ha en Hatsune Miku figur:

        


Och en Haruhi Suzumiya figur:

    

Och den här figurer har jag velat ha länge "mio akiyama":

        

eller :

  

Av vivio - 3 januari 2011 18:35

Tittar runt på Ebay just nu. Men mer känt som Tradera.

Och jag hittade massa små nendroid figurer som jag gärna skulle vilja köpa! Men dock så kan jag ju inte göra det. För att jag försöker ju spara till en elgitarr! Jag stör mig faktiskt en aning på det eftersom det kommer ta ett tag innan jag får råd. Och det poppar upp massa saker framför mig som jag gärna vill ha! 

Men här är iaf dagens låt.

Får lust att lära mig spela trummor nu också!

D:

Av vivio - 3 januari 2011 18:13

Nu drog Malva, edvin och bror min hem till edvin och Jesper ska sova där i guess D: 

Och Malva var typ jätte snäll och jag vill vara mer med henne innan hon åker hem igen D: 

Och.... Jag kommer sakna min bror. För det är så tyst i huset...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards