vivio

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av vivio - 25 januari 2011 20:31

Först:

Många har lovat mig att vara min modell<3

Så, jag ska leka fotograf helt enkelt. :D 

Leia, Kalle och... hidan? O.o

Ne, minns inte vad hon heter.. fail.

Aja, KUL KUL! :D Så nu är jag glad..

ett random test jag hittade på bdb


Jag har i mitt liv:

( ) Rökt.
( ) Snusat.
( ) Knarkat.
( ) Stulit en bil.
( ) Hånglat med samma kön.
(x) Varit kär.
( ) Snattat.
( ) Blivit tagen av polisen.
( ) Skolkat.
(x) Flygit flygplan.
(x) Gått vilse.
(/) Varit nära på att dö. (Det beror på)
(x) Gråtit dig till sömns.
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.
(x) Skrattat så mycket att jag börja gråta

(x) Dansat i regn.
) Gjort ett sugmärke.
(x) Åkt skidor.
( ) Genomgått en operation.
( )Sett en del av mig själv brinna.
(x) Somnat i skolan/på jobbet.
( ) Använt ett falskt ID.
( ) Varit med om jordbävning.
(x) Rört en orm.
(x) Blivit bestulen.
(x) Blivit missförstådd.
() Blivit misshandlad.
( ) Varit i en bilolycka.
( ) Varit vittne till ett brott.
(x) Fått en önskan inslagen.
(x) Suttit på ett tak.
(x) Skrikit så att jag inte fått luft.
(x) Pratat i telefon i mer än 4 timmar.
(x) Stannat uppe hela natten.
( ) Inte duschat på en vecka.
() 
 Blivit puttad i en pool med kläderna på?
( ) Brutit någon kroppsdel. Ne, men stukat
(x) Tatuerat mig. om det är vatten tatueringar så ja.D
( ) Piercat mig på annat ställe än öronen
 (x) pussat någon på munnen. A .D <3
(/) legat på sjukhus. Ne, men varit hundra gånger
() fått en blåtira 
( ) kan inte cykla
(x) vart med i ett bråk
(x) kastat snöbollar på skolans område
(x) har fb

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards