vivio

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av vivio - 2 januari 2011 22:40

Ska stänga av datorn nu och gå och lägga mig tidigt. C:

För imorgon ska jag klippa mig och Malva kommer hit. Happyface. Dock så tror jag nog att jag måste åka dit själv D: Och och och och... det är tråkigt. Men men men men men men men men.... Jag får väl fråga någon stackare. :/<3

LALALALALALALALALALALALALALALA. flygande groda.

Random? ooooh yesh. 
Whatever, ska klippa av typ fett mycket... OoO


Av vivio - 2 januari 2011 20:57

Vad gör ni för kul då? C: <3

Jag längtar tills imorgon.<3 för då ska jag klippa mig! Gud vad jag tjatar om det ;P

saknar leia

Av vivio - 2 januari 2011 20:28

Nu är jag klar med min bild och well, den blev väl ganska dålig xD men det var längesen som jag ritade och jag lekte lite med kläder och ville se om jag fortfarande kunde  *w* kan lägga upp bilder sen.

Men ska äta varma mackor nu :D<3

Av vivio - 2 januari 2011 18:27

Jag kommer inte på någon berättelse! Q____________________Q

Jag blir galen!

För jag måste skriva klart den under lovet, för sen när skolan börjar igen så kommer det typ ta ett tag eftersom då har jag massa annat att plugga också. Inte bara svenska. xD Fast det har jag nu också, men det är en annan sak.

   saknar nyår<3

Av vivio - 2 januari 2011 17:47

Är underbara!

Fantastiska röster och fina människor. C: well, i början kan de låta lite skumt men de blir typ über bra när man lyssnat på de en stund.<3 Ska köpa deras skivor på itunes sen.<33

   IN YOUR FACE...

whatever

Av vivio - 2 januari 2011 17:39

Lyssnar på ett band som heter "Gemini Club" de är jätte bra! :D<3

Med låten "Mary's day" 

Mohahahha. 

Hanna glaa! Aja, smsar med älsklingen<3 och lyssnar på musik. Och ska nog börja skriva svenska nu. xD<3

Av vivio - 2 januari 2011 16:43

Yepp! Imorgon ska jag klippa mig och har längtat efter det i några dagar nu. Och dessutom kommer Malva hit imorgon en liten stund! SUPER MEGA ÜBER HAPPYFACE! (brors kompis) 

Lol. 

Aja, eftersom jag ska klippa mig imorgon så lekte jag lite med mitt hår. Eftersom det inte kommer vara lika långt sen.

Jag ser ond ut. D:

      

Sist men inte minst...8D

        


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHA

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWD!!

epic über fail! HIHIHIHIHI :D

Av vivio - 2 januari 2011 16:33

Jag är väldigt seg i huvudet just nu.

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP. Fail.

Aja, ska nog skriva lite på min svenska. Läsa igenom en hel del av det jag har skrivit och kanske börja på mitt projektsteg i franska. Jag vill kunna prata flytande franska! Men det är svårt. Och kommer typ aldrig lyckas med det.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards