vivio

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av vivio - 2 januari 2011 16:28

Jag fixade nyss några detaljer på min teckning.

MOHAHAHAHA! Känn er ägda. Lol whut?

aja, bilden är kladd och ja, orkar inte göra en sån stor sak utav det hela xD Mihihi, ska ge den till Isa på tisdag för då hade hon typ kalas. Så.... då får hon den och något mer som jag ska köpa. Får göra det snart i guess..

Av vivio - 2 januari 2011 15:55

Ledsen att jag inte bloggade något imorse. Men gick och la mig runt 03:30 tror jag idag. Haha RAWR!

Och så vaknade man utav att mamma och pappa väckte en vid 11:30 av att vi skulle åka iväg någonstans och ja. Jag fick typ fuckface för att jag precis hade vaknat och hade typ inte så lång tid på mig innan vi skulle åka. 

Men men, sen åkte vi typ till "nynäshamn" (stavning whatever) någonstans och gick en promenad. Det är jätte skönt att promenera mitt på dagen när det är vinter! Rekommenderar det! 

Resan var ganska lång tog 45 min tror jag eller mer. Men det var det väl värt. Hade dessutom med mig en fullladdade ipod som man lyssnade på. Broder Daniel såklart! 

Tog några bilder när vi promenerade, de var inte alla, orkade inte ladda upp fler. xD<3

                                   

Av vivio - 2 januari 2011 00:00

Ska sova nu. Go'natt. :D<3

  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards