vivio

Alla inlägg under juni 2011

Av vivio - 23 juni 2011 10:04

Idag när jag vaknade såå ÖSTEREGNET ner..

Fan också! xD Då måste jag och Aurora ut i regnet idag då. Kul? Kanske.. fast man kommer ju bli blöt..


Vaknade klockan 6 idag -.- för mamma skulle väcka edvin för han skulle till jobbet. Och jag fick höra deras lilla konversation om att Jesper och han varit uppe sent eller något. 

Och Min storebror ligger och sover xD 


 

BILDBRIST igeeeeeen... .___.

Av vivio - 22 juni 2011 21:51

Japp! 

Imorgon så måste jag tydligen till centrum för att köpa ett par sandaler och lite annat då. Haha, random. 


Mamma: HANNA!

Jag: Aaa...?

Mamma; Imorgon....

Jag: .. Jaaa?
Mamma: Då kan du väl åka iväg för att köpa sandaler?

Jag: aaaaa

Mamma: Bra, för att du behöver det när vi ska till spanien.


(Och jag åker på lördag :) )


Hehe, asm. I:

Så antagligen blir det en resa med underbaraste aurora till centrum imorgon x)

!


   


Redigerade den här bilden för typ hundra år sedan! 

Kanske var... 11?



SJUK! DEt är vad denna pojke är...

Av vivio - 22 juni 2011 18:57

Vet inte om jag laddat upp detta förut, men jag såg att jag har laddat upp detta på fb, och NI måste bara se! 

Av vivio - 22 juni 2011 18:18

Äntligen så har man faktiskt fyllt 13. :) Otroligt asm! Eller vad tycker ni?


Fick en ny mobil i födelsedagspresent och öhm.. några skumma saker från jossan och kasper. xD


Fick en samsung galaxy GIO och den är faktiskt jättebra! :D


Supeeer! :)


Jag var tvungen att gå upp klockan sex imorse idag för att hinna firas på morgonen xD Hehe... fick våfflor ! Det var faktiskt ganska gott...


Aja det tog mig ungefär en timme att lära känna min nye forever bästevän!

glaaaad, för nu kanske tillochmed vissa människor kommer kunna höra vad jag säger när vi pratar? x)


Just nu är farfar och Py här :D 

Jossan och kasper gick för ett litet tag sedan. :) ett ganska random besök var det om jag ska vara ärlig.


Hehe, så nu kanske det blir lite mobilblogg om det funkar? :) Ialla fall FACEBOOK blir det och det kanske vissa märkt idag? x)

Hehe, måste fixa surf-sak ikväll också, för just nu kostar det varje gång jag surfar... :(


Av vivio - 21 juni 2011 17:13

Som ni ser , ny header.

och det åskar ute, SÅ JAG MÅSTE STÄNGA AV DATORN! ;_;

Aja, lekte lite med photoshop och NU vet jag hur man gör det mesta... x) 

Smarta jag! 

Ska byta header igen sen någon gång... 


BYeeeeE

Av vivio - 21 juni 2011 17:05



Wow! Skulle vara alldeles yr efteråt haha xD

Av vivio - 21 juni 2011 15:29

Sungha Jung? En jättebra gitarrist? Det var ju inte så länge sedan som jag la upp honom på min blogg!


Men här har ni honom igen, med hans egen skriven låt till alla som stöttat honom :)


Själv tycker jag att den är väldigt fin! För mig så skulle denna låt vara omöjlig att skriva, men tydligen itne för honom xD



Just nu håller jag mest på med att redigera och prova nya saker i photoshop, har ju inte gjort det på ett tag. :)



Alltså, JAG FATTAR INTE HUR HAN GÖR!

Av vivio - 21 juni 2011 13:22

SISTA DAGEN SOM EN LITEN 12ÅRING DÅ. :)

Hehe, och den dagen sitter man framför teven med datorn i knät. Trevligt! 


Funderar på om man ska dra till centrum på torsdag för att köpa nya badkläder och lite annat, sandaler kanske(?) till både spanien och sommaren som väntar! 

Man vill ju inte gå runt i converse hela sommaren? De är snygga, det vet ja! Men de är så varma att ha på sommaren.


 

Synd bara att man inte har något godis kvar! 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards