vivio

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av vivio - 6 juni 2011 16:35

japp, snart drar jag iväg till min morbror för att slåss mot myggorna, haha!

Nejmen, de bor vid myggorna såatt... och jag hatar myggor, för att jag inte vågar döda de, as läskiga ju! D:


Har nästan städat färdigt faktiskt, ska bara sätta på nya lakan och sånt, sen är man klar! Fast det orkar man inte göra just nu då.

för jag önskar att jag bara kunda gå och lägga mig för att sova, och aldrig vakna igen.. 

Hum.. 

Jaja... imorgon är det skola! 

Baaaajs, vill inte..


Och sen på onsdag blire grönan! :D 

Undrar om alla andra sexor ska åka till tomtits direkt på morgonen för då måste jag väl... gå någon annanstans? För jag ska vara kvar på skolan för att äta lunch och sedan drar man till grönan! :D 

Askul! 

Med elevrådet då... venne om man kommer åka med så många, roflmao.


 



Jag har faktiskt ganska ont i huvudet, kommer säkert aldrig bli frisk, hostar och nyser hela tiden ju -___- 

så irriterande!


Men ska nog stänga av datorn nu för jag kommer säkert komma hem SENT ikväll och det orkar jag inte .__-

Av vivio - 6 juni 2011 14:49

har städat i två dagar (typ... kanske inte då, men nästan!)

Och jag orkar inte göra klart det sista, även fast det inte är något kvar egentligen xD 

Haha....


Vill ritaaa, men först måste jag städa, tråkigt. 


Har städat hela dagen idag (nästan) bakat också, hade inte alla ingredienser till sockerkaka så det blev.. pepparkakskaka xD

 

Av vivio - 6 juni 2011 14:17

Tjejen: Vi är bästa vänner, eller hur?

Pojken: Ja, självklart

Tjejen: Så var ärlig med mig, vem gillar du?

pojken:. Ingen jag älskar någon.

Tjejen: Åh, hon måste vara mycket lycklig

pojken: definitivt jag har älskat henne.ända sedan jag träffade henne

Tjejen: väldigt bra, eftersom vi är bästa vänner,så vill Jag träffa henne. ring henne.

pojken: Åh okej. & pojken tar fram sin telefon,
ringer hennes nummer.

Tjejen: Vänta, vänta jag tror jag får ett samtal

* svarar i telefon.

Pojken: Jag älskar dig ♥

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards