vivio

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av vivio - 19 juni 2011 17:05

Om man inte gillar filmen, DÅ MÅSTE JAG MAN ÄLSKA SOUNDTRACKET

alltså, bäst! :D 


Titta inte på den om ni inte sett filmen!



Denna scen var nog den bästa xD

Kan bero på att jag älskade soundtracket!

Som tur är så har ju brorsan det på skiva redan, så kanske kan få sno det och ladda ner på min ipod? ;)

Av vivio - 19 juni 2011 12:57

Hehe :)

Goddagens då!

Vaknade vid typ elva av att pappa kom in och bah: Det regnar ;___;

Haha k-bry? xD 


Nejmen, det var elakt.

Jag är lite trött faktiskt från igår, gästerna gick inte hem förräns klockan var typ åtta.

Och så åt man middag när klockan var typ nio på kvällen, haha! Det tyckte jag var ruligt då. :) 

Jag har tråkigt, jag är trött, jag vill sova, jag vill umgås, jag vill se på film, jag vill göra något. Men jag orkar inte. 


Kul. 

Dåligt inlägg för att vara mig om jag ska vara ärlig, förlåt för det! 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards