vivio

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av vivio - 12 juni 2011 19:58

Imorgon äre skola :( 

Suck.

Får sommarlov på tisdag xD

Haha! 


Just nu: Musik och skype faktiskt! 

Aja, Har inte sagt detta (tror jag) Men imorgon så har jag fest faktiskt (hos mig då) :D 

Ledsen att jag inte bjöd er (Tror ni vet vilka ni är)

men jag bjöd bara folk från min bg(klass) :/ 

Det skulle bli enklast så! För jag ville inte att någon utav er skulle bli ensam för att ni kände någon.


Aja! Vi kanske kan ha en privat fest någon gång istället då? ;) 


 


HIttar söta bilder lite överallt ja :)

Av vivio - 12 juni 2011 18:35


Kunde inte låta bli! Visst är hon söt? :)

Av vivio - 12 juni 2011 17:47

Köpte en klänning på bikbok idag i farsta med mamma. :) 

Funderar just nu bara på om man ska ha den på skolavslutningen eller inte? :)

hittade ingen bild på den och jag orkar inte ta kort på den för att sedan ladda upp den xD För lat just nu! Har h¨ållt på att städa HELA dagen och åkt runt! 




Den är så göllig :) <3  

Av vivio - 12 juni 2011 17:40

1. Hur gammal är du om ett år?
Då kommer jag vara 13 och snart 14 :)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Haha, mamma
3. Hur lång är du?
typ 153 cm?

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Jag såg lite på godzilla igår, men jag har sett den så många gånger redan.
5. Vem ringde du senast?
Ella

6. Vem ringde dig senast?
Kasper
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Dedu :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Både och, fast just nu att smsa, eftersom min mobil är typ trasig så man måste skrika om den andra personen ska höra något xD

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta :)
i10. När såg du senast din mamma?
2 minuter?
11. Vilken ögonfärg har du?
Mörkbrun?

12. När vaknade du i dag?
Vid 10 tror jag!

13. Vilken är din favoritjulsång?
Wtf? Som om jag skulle veta det? xD
14. Vilken är din favoritplats?
Venne, har så många :) 
15. Vilken plats föredrar du minst?
Vet faktiskt inte :o
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Fråga inte mig nu, gör det om tio år vettja!
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mardrömmar antagligen :) OCH MYGGOR!
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! :DDD
19. Hur stor är din säng?
Ähm... va? 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards