vivio

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av vivio - 14 juni 2011 18:51

Varför så ska alla åka iväg när det blir lov för!?

Så tråkigt juuuu :<!


Aja, man får väl göra det bästa av det. 

Men just nu regnar det i alla fall. Trist

Av vivio - 14 juni 2011 17:12

Kärlek till den skivan :) 

Fick den utav Leia igår och jag drooogar den verkligen! ♥

Bara för att jag är ett så stort fan utav honom! 


------------------------------------------

Aja idag hade man skolavslutning då. Helt okej faktiskt! 

kasper kom utklädd som Edward haha! Glitterspray på magen och håret lite åt alla håll xD Haha gulligt♥


Sen så drog Ella, isa jag och frida hem till frida, pratade, skrattade åt mat, studsade :D (HOn har TVÅ GIGANTISKA studsmattor precis bredvid varandra.) Och så tittade vi på en komedi :) 

Hon har typ biogrejs också. 


OCH SEN: så skulle vi cykla till ett bad (venne vad det heter) och innan så sa jag att jag säkert kommer att ramla. Och gissa vad? :) 

Typ 20 meter från Fridas hus gjorde jag värsta vurpan med klänning och allt :( Det började blöda fett mycket från min axel eftersom jag snurrat runt på marken. 

Haha, det var två helt random dudes som gick fram och frågade om det gick bra. :) 

Snällt? a!


---------------------------------------------------------------


Gör inte så mycket just nu, ska väl ta det lite lugnt nu, för jag har varit i gång HEEEELA dagen! 


Ska vara med Kasper imorgon också :) Kul kul! :)<3<3


 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards