vivio

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av vivio - 10 juni 2011 21:25

SIMON WESTLUND :DD 

Grattis! :D 

Såklart så ska kuben vinna, nördarna :DDD 

Av vivio - 10 juni 2011 21:09

Hahaha, både seg för att man är trött och att jaa... vad mer ska man säga? Seg att uppdatera hära kanske? :o


Sant, väldigt väldigt sant! 

Aja, får väl försöka ändra mig, men jag orkar inte sitta så mycket vid datorn när det ska vara så varmt ute! 

haha. 


Idag gick hela årskurs 6 till drevviken någonstans för att bada, jag badade inte, för jag blir typ aldrig frisk. :D 

Men ska väl bada snart antar jag väl. 


Imorgon åker man ut med båten? -.-

Hoppas det blir storm, annars kommer jag bli så sömnig och somna! 

Haha, sån är jag då. 


Just  nu: TALANG. 

Såg ni Simon? Haha, en utav mina kompisar visade när en annan snubbe på youtube skulle lösa en 3x3 kub, det tog honom 20 minuter att memorera innan han kunde lösa den och han vred fett segt.

Haha, ägd han blev då! 

Jävla super minne ju! ;o 



Träffade http://hemmingberg.blogg.se/ idag i handen! :) 

Trevligt värre då! ;)

snart sommarlov, dock några dagar kvar, när får ni lov då?



Förför jag er med mina ögon kanske? :)

 


Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards