vivio

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av vivio - 7 juni 2011 18:43

FY FARAO ALLTSÅ!

De hade tydligen bestämt att inga 6:or skulle få följa med eftersom alla skulle till tomtits... alltså, det var ju avslutning för elevrådet, och nästa termin så kommer det säkert inte vara jag...

Fan.

Sur. :(


Måste upp fett tidigt dessutom för vi ska samlas klockan 8 ute, och jaaa..



Sen idag har jag det kommit näsblod och förintat mig. 

Haha, jag satt i engelska ws med Jossan, Klara, Ella och Isa. Sen helt random...

Jag: Jag blöder näsblod! 

Alla: ... *omgface*

Jag: *trycker typ tröjan mot ansiktet så att det inte ska rinna*

Jossan: INTE MOT TRÖJAN!

Jag: Var ska jag annars hålla då, handen?

Jossan:... SPRIIIIIIIIING ! 

Jag: *skyndar mig iväg*



HAHHA, bäst, sen så åkte vi till handen, för kasper och jossan skulle köpa lite saker, där så mötte vi typ alla hundra människor på en och samma gång. Haha, sen så drog vi hem :) 

Sen när jag gått av bussen så orkade jag inte gå och satte mig ner på marken och då kom mamma bakom mig och så åkte vi till ica, på ica så började jag blöda näsblod igen, men denna gång ur andra sidan såklart!! 


Haha, så jag gick runt där och höll för näsan, haha, såg säkert skumt ut..



------------------------------------------------------------------



Jag orkar inte skriva seriöst just nu, trött och vill sova, ska upp tidigt imorgon bitti och så vidare. 


-----------------------------------------------------------------



Imorgon har jag avslutning på gympan hemma hos Fanny. 

Haha, mina föräldrar ska bort hela kvällen imorgon så att jaaa... Hehe, skjuts? Naaae..

Men Johanna offrade sig! Så att jag ska få skjuts dit, sen så får man väl mingla lite så att man kanske kan komma hem igen också? :)) 

Hehe..


Tack, tusen tack, väldigt snällt av dig Johanna! :) 

Ska tydligen hem till henne imorgon också innan, hon slutade 12 :o Vill också! istället för att gå runt på tomtits .__.

Sen så drar vi väl till Fanny x)


------------------------------------------------------------------


SLARVIGT!!



mina cheyor :)) <3

    

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards