vivio

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av vivio - 17 juni 2011 18:16

Efter en "jättetrevlig" dag (Nu syftar jag på vädret! ) Så har jag väl mest suttit och bara... tagit det lugnt? 

Fast jag har åkt till centrum också med pappa. :) Vi köpte en jeansjacka till mig och så ett par jeans shorts (korta) Låter skumt att jag gjorde det med pappa? Haha.

Just nu sitter jag framför soffan och tittar på "america's funniest home videos" eller vad det nu heter. 

Haha, det var något kille som skulle testa något hundhalsband som gav ifrån sig stötar när de skällde för högt? Nu vet vi hur hundar känner sig!! :( 


Någon mer som verkligen förstår den här bilden? :)

Garvade första gången jag såg den och det var när jossan visade mig den!  

Av vivio - 17 juni 2011 10:21

Grattis till min lille pojk :D<3

Och så grattis till Ella :D 

Haha :) 


Önskar er en superduper dag! Även fast det regnar. :( 

Haha,det roliga var att jag drömde om att det skulle regna och så vips! Så händer det, lite läskigt kanske!


Vad ska ni göra idag då? :)

Själv ska jag nog dra ut i regnet för att åka till Kasper för att gratta honom ^^


     


Jag undrar vart sommaren tog vägen :/

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards