vivio

Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

FRÅGOR!

Av vivio - 12 juni 2011 17:40

1. Hur gammal är du om ett år?
Då kommer jag vara 13 och snart 14 :)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Haha, mamma
3. Hur lång är du?
typ 153 cm?

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Jag såg lite på godzilla igår, men jag har sett den så många gånger redan.
5. Vem ringde du senast?
Ella

6. Vem ringde dig senast?
Kasper
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Dedu :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Både och, fast just nu att smsa, eftersom min mobil är typ trasig så man måste skrika om den andra personen ska höra något xD

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta :)
i10. När såg du senast din mamma?
2 minuter?
11. Vilken ögonfärg har du?
Mörkbrun?

12. När vaknade du i dag?
Vid 10 tror jag!

13. Vilken är din favoritjulsång?
Wtf? Som om jag skulle veta det? xD
14. Vilken är din favoritplats?
Venne, har så många :) 
15. Vilken plats föredrar du minst?
Vet faktiskt inte :o
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Fråga inte mig nu, gör det om tio år vettja!
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mardrömmar antagligen :) OCH MYGGOR!
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! :DDD
19. Hur stor är din säng?
Ähm... va? 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vivio - 18 oktober 2011 19:26

www.grodkungen.bloggplatsen.se                                               ...

Av vivio - 17 oktober 2011 19:57


Oh, my head is spinning around, feels just like as if I have a whirlwind in my head.  And that's not all, I still need to study! All this.. studying drives me crazy! And I'm training so many times too, I don't have time to breath between all of my ...

Av vivio - 14 oktober 2011 22:14


Allting känns fel, igen. Konstigt Hanna? Nej. Istället för att gå upp för trappan, så går man ner, och eftersom jag försöker att ta mig upp själv går det inte så bra, för att dra upp sig själv när man väger 1000000kg är ganska tungt.    It do...

Av vivio - 11 oktober 2011 15:09

Tjohej!  Idag har man varit hemma, för sedan vid kvart över nio så drog man till doktorn, jahapp.  Men har pluggat hemma resten av dagen och det var faktiskt ganska skönt, eftersom mina fötter är svullna och det kliar överallt -.- (har fått typ.....

Av vivio - 8 oktober 2011 15:41

SEG UPDATE! Men jag har ingen tid, eller typ liv för den delen.  Aja, just nnu tittar jag på ett tv-program på kanal 5. Ganska intressant faktiskt... handlar om någon sorts "furry-kultur."  Blir ett kort och stressigt inlägg, orkar inte blogg...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards