vivio

Alla inlägg under juni 2011

Av vivio - 6 juni 2011 14:49

har städat i två dagar (typ... kanske inte då, men nästan!)

Och jag orkar inte göra klart det sista, även fast det inte är något kvar egentligen xD 

Haha....


Vill ritaaa, men först måste jag städa, tråkigt. 


Har städat hela dagen idag (nästan) bakat också, hade inte alla ingredienser till sockerkaka så det blev.. pepparkakskaka xD

 

Av vivio - 6 juni 2011 14:17

Tjejen: Vi är bästa vänner, eller hur?

Pojken: Ja, självklart

Tjejen: Så var ärlig med mig, vem gillar du?

pojken:. Ingen jag älskar någon.

Tjejen: Åh, hon måste vara mycket lycklig

pojken: definitivt jag har älskat henne.ända sedan jag träffade henne

Tjejen: väldigt bra, eftersom vi är bästa vänner,så vill Jag träffa henne. ring henne.

pojken: Åh okej. & pojken tar fram sin telefon,
ringer hennes nummer.

Tjejen: Vänta, vänta jag tror jag får ett samtal

* svarar i telefon.

Pojken: Jag älskar dig ♥

Av vivio - 5 juni 2011 13:26

Gitarr spelande och snart ska man väl äta lunch? :)

Av vivio - 5 juni 2011 12:03

Idag vaknade jag faktiskt ganska sent om jag ska vara ärlig, var tvungen att vara uppe för att youtube skulle kunna vara allmänt segt .__.

= Jag höll på att lägga upp en ny vid där :D 


En gammal låt jag spelade förut, ville att folk skulle höra den för att den är faktiskt otroligt fin! 

Spelade fel,.. men det kanske ni inte hör?



Det tog 400 minuter att ladda upp detta och blev klart runt klockan halv tre på natten .__. 

så jag var tvungen att vara vaken ganska länge, sedan så somnade jag väl inte förräns klockan var 4 xD

ganska trött helt enkelt.

Av vivio - 4 juni 2011 22:48

Ska till grönan på onsdag :)

Kulkul! 

Ska åka med elevrådet från skolan, ännu roligare då! :)

Hehe






Just nu:

ÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSA DETTA <3<3<3

Av vivio - 4 juni 2011 21:39

Meeeen, jaha, jag kan ju dansa till allt?

Hahahaha, ni får ingen video bara för det! :) 




Bildbrist -.-  


Av vivio - 4 juni 2011 21:29

Finns det något bättre att än att vara hemma och lyssna på musik? :)
Man blir otroligt avkopplad, fast det beror nog också på vilken sorts musik man lyssnar på. Haha!


Fortfarande har typ inget att skriva om, men jag har inget annat för mig.. eller har jag?

Behöver ju inte plugga, blev klar med allt i måndags? om jag minns rätt då, men ändå känner man sig stressad, otroligt! 

Känns lite som det gungar här hemma nu tack vare båten ;)


 


Jennifer Ayache <3 

Sångaren i Superbus :)

Av vivio - 4 juni 2011 19:51

Somrig och kall glass, inga jordgubbar tyvärr, vi åt upp de igår istället. Mums!


Funderar på att titta på en film ikväll också. :)

Inte så mycket att blogga om just nu faktiskt!

 

Löve this pic :)) <3

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards