vivio

Alla inlägg under januari 2011

Av vivio - 15 januari 2011 17:09

Snart kommer gästerna och jag är vrålhungrig!!!!!

Tror jag dör. nejmen, ska nog göra ett videoinlägg.

Bara för att vara ... allmänt snäll. 

Och för att jag lagade mitt headset xD

  

Nagellacket är borta xD

eller nästan, har pillat bort det xP

Av vivio - 15 januari 2011 15:14

Pratar med den mest asm människan på skype x'D

Av vivio - 15 januari 2011 13:34

Leia hade gSm. Hon hade haft det sedan det var rosa och fint sa hon. x'DD

Lol.

Aja, hon heter BDPOP där, så, om du är medlem där. Ge henne en kram och titta in i mitt fina inlägg.


Ledsen om jag stör din dyrbara tid. Men jag vet att du älskar att rolla och är duktig på det. Och jag håller på att göra ett spel, som är ungefär som ett rollspel och skulle gärna vilja få tips och idéer. Samt om hur det ska se ut och
kanske till och med några regler?
http://se.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=2034149
Skulle bli glad om du kunde hjälpa mig eftersom jag jätte gärna skulle behöva det!


http://se.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=2034149

  



BILDBRIST


Av vivio - 15 januari 2011 11:41

Chattar med felicia via msn. (: <3

Haha vilken fin konversation vi har xD



【アイスランド】 säger:
 Heii^^
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 Hej :3
【アイスランド】 säger:
 vg?
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 surfar runt och tråkar mest. Sj?
【アイスランド】 säger:
 typ...försöker ta reda på nägra grejer
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 vadå? :3
【アイスランド】 säger:
 Hur läng Fate var när hon var liten xD
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 Lol what? xD
【アイスランド】 säger:
 lång*
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 eller mjo, jag äter chips till frukost... wiie. Haha, antog det
【アイスランド】 säger:
 xD
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 8D
【アイスランド】 säger:
  
 ska cosplaya Vita,Rein Zwei och Fate när hon är liten...xDD
 för alla dom är korta
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 Haha x'D aw owO
【アイスランド】 säger:
 xDD
 önska mig lycka till TTuTT
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 GOOOD LUUUUCK! nejmen xD Lt :3 <3
【アイスランド】 säger:
 xD
 Om jag hade varit längre hade jag cosplaya Reinforce ocksååå...
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 awwww o:
【アイスランド】 säger:
 Hayate 
 *pepp*
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 8D
【アイスランド】 säger:
 du har hört Snow Rain va o:?
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 OFC OwO 
【アイスランド】 säger:
 Den är effigt bra 
 wth
 när jag sökte på Reinforce kom det upp en bild på MAsterchief xD
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 HAHAHAHAHAHAHAHA gawd x''''DDD
【アイスランド】 säger:
 xDD
 BESLUTSÅNGEST~~
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 ... *pappa kom in*... *gömmer chipsen* .... STÄDa hanna. *nickar sakta* ... *hangårut* ... *tar fram de igen* xD
【アイスランド】 säger:
 xDDD
 jag vill se MGLN the movie x_x
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 jag med *www*
【アイスランド】 säger:
 !! D:
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 Har inte du gjort en vid till snow rain på yt förut? O.o
【アイスランド】 säger:
 jo..men tog bort den
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 ååhh, why?
 *ww*
【アイスランド】 säger:
 ge mig Q_Q
 för att den blev dålig : c
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 Nejdå :c<3
【アイスランド】 säger:
 jo : c
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 Om jag ger dig den, kan du ge mig den då? xD
 nejdå<3
【アイスランド】 säger:
 h xD?
 eh*
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 Hihih xD
【アイスランド】 säger:
 *tittar på min Nanoha som står vid fönstret*... stackars Nanoha Q_Q
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 D:
【アイスランド】 säger:
 Jag är så klumpig som råkade bryta av hennes tooffs Q_Q
 toffs*
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 D: hur?
【アイスランド】 säger:
 skulle sätta fast hennes lugg och då råkade jag bryta av hennes toffs D:
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 DDD:
【アイスランド】 säger:
 D:
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 men men .. D:
【アイスランド】 säger:
 lol bra webcam xD
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 Haha xD
 men hon passar i snetofs också. ;3 eller vad det nuy heter xD
【アイスランド】 säger:
 ja xD
 men hon har inte det när hon är förvandlad : '''C
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 ne.. :c<3
【アイスランド】 säger:
 http://www.hlj.com/product/ALT20248  
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 OMG OMG OMG OMG OMG D:
【アイスランド】 säger:
 Vill ha D:!
 Du vet Nanoha Force?HAr du läst den?
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 jag tror jag har det
【アイスランド】 säger:
 Jag tror den ska komma ut som anime..
 TROR det ...
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 8DDDD
 men men... fett asm om den gör det
 8D
【アイスランド】 säger:
 like ....20% säker
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 men men. iaf
 OwO
【アイスランド】 säger:
 xD
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 jag har HUNDRA MILJONTALS papper .____.
【アイスランド】 säger:
 o.o
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 för pluggandet xD Går på ks och då måste man skriva ut för varje steg .___. och då blir det massa papper tillslut
【アイスランド】 säger:
 aww D:
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 så jag  har fett mycket högar med papper jag inte vet vad jhag ska göra av D:
【アイスランド】 säger:
 D:
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 vad har du för språk? :3
【アイスランド】 säger:
 vi väljer språk i 7:an
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 oho, men vad vill du ha för språk`?
【アイスランド】 säger:
 Franska xD
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 Det är SVÅRT D: men finnntttt~~
【アイスランド】 säger:
 xD
 vad har du?
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 franska xD
【アイスランド】 säger:
 xD
SÅ ASM JAG ÄR!!! Eller inte. säger:
 x'''D
 TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES!

:D


Av vivio - 15 januari 2011 11:04

Godmorgon.

eller mjo, jag vaknade för ett tag sedan. 

Aja, äter chips till frukost.. :3 så nyttigt daah.

Nejmen, idag får vi gäster, för vi ska fira mammas födelsedag. Hoppas de ej vill gå in i mitt rum bara. INTE STÄDAT FOR SHIT!

Aja, vad ska ni göra idag då?

nI fick ju reda på min planering igår. :)
Dagens låt! Faktiskt min gamla pianoläxa. :D spelade upp den på jul konserten. Vad tycker ni om den då? (inte jag som spelar dock)

Det finns en jätte fin version på spotify också

 

Av vivio - 14 januari 2011 23:04

Jag tänkte faktiskt gå och lägga mig nu. Låta datan vila också eftersom imorgon så måste jag skriva klart mitt projektsteg i svenska. :) och jobba en hel del matte så allt blir klart för redovisning nästa vecka. ^^ (a) 

måste också börja titta på franskan nu så att jag inte får det så stressigt. Franska är svårt. Men jätte fint sen när man kan det flytande!

Grammatiken är hyfsat svår också, men jaja! ska sluta klaga, valde ju det själv. :D 


Morgondagens planering:


9:00 försöka gå upp, om inte annars, 10:00. Funkar lika bra. xD

Plugga så mycket som möjligt, äta lunch och kanske hitta på något med familjen? :) 

Men det blir en jobbig pluggdag imorgon och jag kommer nog vara ganska trött. Så därför går jag och lägger mig hyfsat tidigt en vanlig fredagskväll! 


Sov sött!

  


gammal bild jag hittade. ^^<3

Av vivio - 14 januari 2011 22:44

Av vivio - 14 januari 2011 19:25

Ja orkade äntligen fixa så att min brandvägg tillät spotify igen x) 

så nu drogar jag musik därifrån *www* lyssnar på klassisk musik just nu bara för att få orken till att plugga igen. 

Men ska lyssna på min faster Evas band "mögel" snart :D

epicsvensktpunkband YEAH!!!!

Eller något.


Såhär ser min mobil ut just nu *w*

     


well... det där var vad jag använde xD


Tejp och lim fårn märket scotch och klistermärken med den sötaste katten Chi *w*

Klistermärkerna är köpte från sfbokhandel i stan, men dock var det ett tag sen jag var där när jag köpte de och vet ej om de har kvar de :o

  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards