vivio

Alla inlägg under januari 2011

Av vivio - 12 januari 2011 21:08

Har jag glömt att säga att min pappa fyller år idag? 

grattis till honom på sin dag!<3

och igår att min mamma fyllde år? ;)<3

Av vivio - 12 januari 2011 20:41

Har skrivit klart sex utav de 13 frågorna. :) 

De låter väldigt lite, men det tar ganska lång tid att bara skriva en fråga såå... ;) 

Känner mig ganska seg och trött, är ju inte van att gå upp såhär tidigt riktigt ännu och skolan känns en aning mer kaos än vad den var förut xD(då var det typ inget) 

Men nu är det väldigt mycket människor överallt O_o scaaaryyy~ eller inte.

Aja, ska unna mig med att surfa lite på internet innan jag fortsätter.

Har bildbrist eller något ;/<3

   gammal bild :o<3

Av vivio - 12 januari 2011 18:39

jag börjar plugga så har bdb gjort en ny design, ;)

tycker om den, helt okej faktiskt!

  

Av vivio - 12 januari 2011 18:21

Kom nyss hem från Leia. Vi åkte direkt efter skolan till ett centrum och köpte typ mellis och mat till leia. 

Åkte pulka typ vid 6 så jag är fortfarande blöt om fötterna och byxorna xD

Öhm... det var kul. var länge sedan som jag åkte pulka och känner mig skillad. Eller inte..

Aja, kom som sagt nyss hem.

Första skoldagen var helt okej faktiskt. :)

Har saknat alla och Lo-sempai är jätte snäll. :3 fast det har hon alltid varit!! (HOn går i nian ) Mary med~

Aja, åt en liten pytte del från tårtan igår nyss. Gott? A.

torsdag och fredag har jag hemstudiedag. 

Vilket innebär mycket pluggande, länge. Vi fick hemstudieuppgifter som vi ska göra under de dagarna. Dock får vi omdöme på de så det är bäst att göra de bra. ;) 

Men det ska bli skönt att jobba hemma också. Har dock piano imorgon har knappt övat något. Så jag vet inte riktigt.. kommer nog få sitta halva dagen imorgon och öva, tänkte nämligen börja pluggandet nu så att jag slipper göra så mycket imorgon för uppgifterna var nämligen inte så svåra!

Det handlade om kost osv, och jag antecknade en hel del under föreläsningen så jag tror nog det kommer gå bra. :) Sen har vi prov på jag 1 och jag 2 tror jag, vilket jag är mer orolig för...

Aja, hur har ni haft det idag då? :)

  

Av vivio - 11 januari 2011 18:18

Ska stänga av datan nu och åka till träningen. :)

hej svejs!

Av vivio - 11 januari 2011 17:30

Om ungefär en timme ja xD

Hihi, ska nog gå ner och äta något nu så att det hinner "smälta" :o så jag inte får "håll" för det är jobbigt när man tränar de xD<3

Kommer vara jobbigt i början i guess, kommer vara ganska seg av mig..

Av vivio - 11 januari 2011 16:35

Kom nyss hem från centrum med bror min. (:

Vi köpte varsin smurf till pappa och mamma (från br OwO) och sen en varsin rolig bok från akademibokhandeln. :3

Jag köpte en sak till Leia också ^^ och så två ringar :P en silver där det står "Believe" på och den andra guld där det står "love" på.

De är fejk såklart!

Köpte inget till Felix... men jag kommer göra det under veckan. :)

en rubiks cube ^^

Aja, imorgon får Leia en utav sina presenter. :3

Idag ska jag träna igen!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards