vivio

Alla inlägg under januari 2011

Av vivio - 11 januari 2011 13:26

Ja, vad tycker ni? 

Ska jag byta header eller ha den här kvar ett tag till? :)

  

Av vivio - 11 januari 2011 13:11

Okej, när man är i centrum så ska man titta på present till mamma och pappa samt tvspel för typ 50:- x)

Mhihih, köpte ett fighting spel förut för 50:- från 2003. helt okej faktiskt. :)

Sen så ska jag till guldfynd för där ska jag köpa en julklapp till leia .

Och ja, lite sent, men eftersom jag tycker att låten jag skrev till henne var för lite så jag ska väl hitta på något till som hon får imorgon *w* och felix x'D


Av vivio - 11 januari 2011 11:54

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep.

Ska gå ner och laga något. :)
Börjar bli lite hungrig... och så ska man åka till centrum idag med bror min (tror jag)

För vi ska köpa present till mamma och pappa xD<3 

Av vivio - 11 januari 2011 11:41

Michi har skaffat en egen blogg!! :DDDDDD

http://michixyamato.blogg.se/

titta? :D

och glöm inte Manis(Armanis) blogg *www*

http://yueyen.blogg.se/


Belinda!

Du måste skaffa dig en blogg D:

Av vivio - 11 januari 2011 11:30

Här är äntligen bilderna jag lovade att jag skulle ladda upp! (orkade inte ladda upp alla)

finaste elin <3


      

Det här var den dagens outfit:

  

Titta smilisen 8DD

  

  

  


Vi spelade massa wii spel och åt glass. :)

Spelade gitarr och kom på en liten låt...<3 som inte riktigt är klar än, men men. xD

Av vivio - 11 januari 2011 11:21

Nagellacken som jag använde. :)

Jag är ganska dålig på att måla naglar och det kom typ lite överallt på naglarna xD   

höger:¨

(fail haha)

  


  


Vänster:

    

    

Av vivio - 11 januari 2011 10:51

Jag måste köpa ett headset.

Fuu,,...

mitt gamla är sönder, råkade bryta den xD

Ska nog måla naglarna nu :D

Av vivio - 11 januari 2011 10:33

Har skrivit en sida på min berättelse :3 

Ska be bror min läsa den sidan och säga till om jag ska ändra något xD

Han kommer säkert säga att jag ska ändra hela O_O

Aja, känner att jag typ är... über trött och att jag snart kommer dö.

Men men...

Lyssnar på vocaloid.

Wihihihi hon sjunger snabbt för att vara ett program 

älskar hennes outfit!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards