vivio

Alla inlägg under januari 2011

Av vivio - 10 januari 2011 12:55

         


Jag flätade håret ^^

Sååå fiiiint det blev då... eller inte.

Nejmen, det står rakt ut xD


ibland saknar jag faktiskt mitt långa hår, för då kunde man göra fler frisyrer xD

Nu så är det typ svårt för mig att ens sätta upp håret i en hårtoffs O_O

Vilket är jobbigt nu när gymnastiken börjar imorgon igen <3

Av vivio - 10 januari 2011 12:00

jag är fortfarande inte hungrig O_o

Och jag orkar inte gå ner och titta om det finns nudlar eller inte just nu! xD

Aja, de flesta har ju börja skolan igen. :o

Måste kännas konstigt!

Ett ganska onödigt inlägg... vet.

Av vivio - 10 januari 2011 11:53

Just nu känner jag att jag håller på att sjunka in i mitt tema på bloggen... :o

Det känns så lustigt!

Aja, bytte färg på texten, så... nu ser temat ganska okej ut? :)<3

eller vad tycker ni?

  


Rosor är röda, violer är blå

Äh, skitsamma jag älskar dig ändå. ♥

Av vivio - 10 januari 2011 11:47

Ja, jag har tänkt på det och märker nu att jag kan plugga samtidigt som jag roar mig med att blogga osv. 

Men det tar längre tid och det är väl det som jag helst vill försöka undvika.

Aja, jag har inte ätit frukost ännu men jag är inte hungrig... 

Så jag tror nog att jag ska laga mat snart, eller nu. (;

Tror det finns nudlar så att... ska fråga bror min om han också ska ha det.

  


rosor är sååå fina. (: <3

Av vivio - 10 januari 2011 11:22

Japp!

Just nu tar jag en liten rast från pluggandet. 

Jag har lyckats skriva en startreflektion och nu håller jag på med dispositionen. Så jag ska väl börja skriva på min berättelse snart. (:

Just nu lyssnar jag på vocaloid och surfar lite på bdb, fb osv.

Idag gick jag i alla fall upp runt 8 tiden och duschade, så jag är väl lite trött idag då.

Det är jätte fint ute och jag har lust att åka någonstans!

Känns som evigheter tills skolan börjar.

Aja, hoppas jag hinner gå ut och kanske ta en vinterpromenad? För imorgon så börjar nämligen gymnastiken igen och så fyller mamma år. (: och på onsdag så fyller pappa år!

Så jag tror nog jag ska rita något kanske, eller fråga bror om han har lust att åka till stan för att köpa något till de båda.

  


Japp!

Nu drar jag igång en ny frågestund ifall att du kanske glömde fråga mig något!

Jag kommer svara ärligt på alla frågor ni ställer, dock kanske jag inte svarar på alla om de är för privata.

Men fråga på!

Av vivio - 10 januari 2011 11:12

DU har hjälpt mig att förstå

att vänskap kan vara allt

DU har fått mig att inse

att jag kanske har rätt ändå

Livet har nog en mening,

Min mening är att få träffa dig.

Jag vill så gärna träffa dig, jag vill så gärna

vara med dig!
Aldrig kommer jag glömma dig och aldrig

kommer jag sluta älska dig.

Jag hoppas du förstår... att jag älskar dig så!♥ 

Av vivio - 10 januari 2011 11:07

Du är så söt och rar

jag tror jag svimmar snart

Ditt fina leende får mig att må bra

Din röst vill jag höra, för den är säkert underbar

jag vill så gärna träffa en sån underbar tjej som du är!

Vill se, vill höra, vill krama, vill så mycket mer!

Jag hoppas våra vägar korsars snart

För du betyder mer än vad guld betyder för mig!♥

Av vivio - 10 januari 2011 11:05

Jag Älskar Dig Vivio<33 ;w;


- Noobody else has ever touched my life the way u have.You mean the whole world to me.


Hearing that u feel good, just brightens up my day, and ur Kindness never fails to bring a Smile on my face.
I Love You the way u are, And all that remains a mystery to me. Altough, we "Speak" through the computer, 
And Those Words Come From My Heart.


True friendship is really Hard to find, But I belive that i have found it In You.


~Hanna<3333

--------------------------------

finaste kommentaren QwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwQ

Me ♥ you!


  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Hanna och jag är 13år. :)
I den här bloggen så skriver jag om lite allt möjligt!
Hoppas ni kommer följa mig! :) ♥

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :D

Rösta här!

Vad tycker ni om min blogg?
 Bra
 Jättebra!
 Helt okej
 dålig!

Ovido - Quiz & Flashcards